Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noe blokkerer meg fra websiden

Anbefalte innlegg

God kveld folkens!

Har et lite problem, som jeg ikke har hatt før. Oppsto får noen måneder siden (ikke spør hva jeg gjorde da.)

Problemet er at det er noe som hindrer/blokkerer websiden jeg vil innpå. I dette tilfellet er det snakk om PbNation.

Jeg kommer inn hvis jeg bruker proxy, kan også nevne at jeg kom inn nå i helgen på hytten.

Jeg har skjekket at det ikke er brannmuren eller antivirus-programmet som blokkerer, ved å skru begge av.

Jeg har også skjekket website filter inne på routeren for å se at siden ikke er lagt til der, og det er den ikke.

Så jeg aner nå virkelig ikke hva som kan gjøre at jeg ikke kommer inn på siden.

Eneste feilmeldingen jeg får opp er den vanlige:

Tilkoblingen ble avbrutt

Tilkoblingen til tjeneren ble avbrutt mens en side lastet.

å skifte nettleser hjelper ikke.

Ser ingen grunn til at webmasteren har stengt meg ute heller.

Kan også nevne at jeg ikke kommer innpå siden på andre PCer eller mobiler/tablets osv.

Så, noen som vet hva som kan gjøre at jeg ikke kommer inn på siden?

Takker på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får kontakte webmasteren og spør. Brannmuren til serveren / mod_security kan ha stengt deg ute av ukjente årsaker og da hjelper det fint lite med hva du prøver å din side :) Antar at når du sier "andre PCer eller mobiler/tablets" så er disse koblet til deres trådløse nettverk, og da har nettsiden mest sannsynlig sperret IP addressen deres, eller en hel nettmaske om de er så paranoide (81.166.65.XXX feks så er alle .65.1 til .65.255 blokkert). Forøvrig så funker nettsiden helt fint her.

Lenke til kommentar

Takker for svar! :)

Har sendt mail til webmasteren men har ikke fått svar :(

Og dette er over en uke sia.

Kan sende ny men finner ikke mailen og kommer ikke inn på pbnation for å finne mailadressen heller.. :p

Skal jeg høre mwd CrowdGather som eier stedet? Kommer heller ikke inn på CrowdGather sin nettside.. :/

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...