Delvis Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Semb har informert at han går av i høst hvis kvalifiseringen til EM ryker. Hvis ikke gir han seg etter EM. Diskusjonen om hvem som skal overta er i full gang. De som regnes som best kvalifiserte til å er Åge Hareide, Nils Arne Eggen eller Trond Sollied. Men antagelig er ingen av dem villig. Kanskje vi trenger en utlending til å overta nå Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Semb har informert at han går av i høst hviskvalifiseringen til EM ryker. Hvis ikke gir han seg etter EM. Diskusjonen om hvem som skal overta er i full gang. De som regnes som best kvalifiserte til å er Åge Hareide, Nils Arne Eggen eller Trond Sollied. Men antagelig er ingen av dem villig. Kanskje vi trenger en utlending til å overta nå Nei, Nils Arne holder i massevis han (er nå iallefall min mening) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Personlig vil eg sjå Trond Sollied eller Hareide. Drillo er ferdig IMO, og Hareide har det jo bra i RBK. Så Sollied sier eg! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Eggen ville jo blitt konge, men tviler på han gidder så det blir nok Sollid ja Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Eggen ville jo blitt konge, men tviler på han gidderså det blir nok Sollid ja Ja det tror jeg også, og tror det kan være rette mann Eggen er kjempe, men han har ikke samme gnisten lenger og er litt for gammel dessverre. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Eggen ville jo blitt konge, men tviler på han gidderså det blir nok Sollid ja Ja det tror jeg også, og tror det kan være rette mann Eggen er kjempe, men han har ikke samme gnisten lenger og er litt for gammel dessverre. Han er vel ikke eldre enn drillo`? ikke vet jeg, men syns ikke han er for gammel.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 De tre best kvalifiserte har alle vært eller er i RBK. Hve er grunnen til det tro? Lenke til kommentar
Fry Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Sollied er kansje et av de beste realistiske alternativene, tviler på at eggen vil og hareide har vel mer enn nok med rosenborg, men han hadde vært god får jobben. Får håpe NFF velger en trener som ønsker en annen stil en drillo/semb greiene, OG ENDERLIG BLIR VI KVITT SEMB JOHOO Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 De tre best kvalifiserte har alle vært eller er i RBK. Hve er grunnen til det tro? Hareide var en god trener også før han kom til rosenborg, sollid er opplært av eggen så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå