LørenskogFIlm Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Trenger du musikkvideo, reklame, eller lignende? Vi er to filmstudenter fra Lørenskog som trenger en filmportofolio til senere utdanning, og vi har derfor nå tilbud om GRATIS filmarbeid gjort. Vi tar oss av alt fra selve pre-produksjon til post-produksjon. Ta kontakt på [email protected]. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Er dere stedsfaste, eller kan dere påta dere "oppdrag" overalt i Østlandet ? Lenke til kommentar
LørenskogFIlm Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 Vi er stedsfaste i Oslo/akershus området. Lenke til kommentar
ChrizFilmZ Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hei, jeg har skrevet et manus til en film som skal vare i 30 - 40 min. Det eneste problemet er at jeg ikke har noe crew men jeg så posten deres på diskusjon.no der dere gjør det gratis. Jeg bor i oslo så det er ikke et problem + jeg har kamera, boom pole, mic, glidecam, shoulder rig, tripod, lys, gopro(er), og mygg. Dette er en action film så jeg håper at dere er interesert vennligst ta kontakt på tlf: 93296988 eller epost: [email protected] Mvh Christian Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Tråden er 1 1/2 år gammel og trådstarter var sist aktiv: 10. des. 2012, 21:29, så kan hende de ikke ser på denne lengre, anbefaler og sende en PM "personlig melding" eller klikk på brukerens navn og se om du kan sende en mail direkte til dem. Endret 29. august 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå