winmedi Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Hei, jeg har flere harddisker i maskinen min. Jeg har windows på en av mine harddisker, men har også tenkt å ha windows på en annen også. Problemet er at jeg får en feilmelding under installasjonen. Jeg har hatt Windows på harddisken før. Installasjonen pågår helt til 19% også kommer det en feilmelding som sier: Windows cannot install required files. The file may be corrupt or missing. Make sure all files required for installation are availible, and restart the installation. Error code: 0x80070570 Hva er problemet? Jeg har kjørt memtest for ikke så lenge siden, jeg fikk 0 error. Men kan heller ikke restarte maskinen min, da bare henger den seg opp. Jeg har prøvd å ta ut minnebrikkene Pcen er ganske ny og jeg har bygget den. Lenke til kommentar
ndrs Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Så du prøvde å installere Windows på en harddisk nr. 2, men det gikk ikke, og nå kommer du ikke inn på den første installasjonen heller? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Så du prøvde å installere Windows på en harddisk nr. 2, men det gikk ikke, og nå kommer du ikke inn på den første installasjonen heller? Nei, ikke sånn jeg mener Altså jeg har windows på min harddisk nr 1 . Men når jeg prøver å installere windows på harddisk 2 får jeg feilmeldingen. Håper dette var mer grundigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå