Ehg3322 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Min tidlig 2008 macbook pro brøt sammen for noen uker siden og jeg trenger virkelig en ny mac nå. Og lenge har jeg tenkt på å kjøpe en iMac, men alle sider jeg ser på sier at man ikke bør kjøpe grunnet en mulig oppdatering som det er delte meninger om når kommer. Men jeg har kommet med noen argumenter for og i mot å kjøpe nå for meg selv og jeg kunne tenke meg å høre deres meninger. Den og sånn jeg kommer til å konfigurere den jeg kjøper er.. 27" 2TB harddisk 8GB Ram For: Jeg bruker ikke noen tunge programmer som final cut pro osv. selv om den iMacen som er nå ser ut til å klare å håntere det helt greit? Men jeg kommer bare til å bruke det til garage band, tekstbehandlings prog. surfing på nettet og musikk. De som har den iMacen som er nå ser ut til å klare seg helt fint, som (selv om det høres teit ut å si det) Chris Pirillo, SoldierKnowsBest og andre på youtube ser ut som at de ikke klager mye på den iMacen de har. Jeg trenger en ny nå og har problemer med å grøre enkelte ting uten en, så jeg kan ikke vente veldig lenge hverken til oktober eller til 2013. Og jeg har tenkt på å kjøpe en macbook pro eller den nye generasjonen macbook pro, men når jeg begynner på videregående på musikklinja får jeg en mac allikevel om det er en macbook pro 13" eller macbook air 13" så trenger jeg ikke enda en berbar datamaskin. Så jeg trenger egentlig ikke usb 3.0, ivy bridge osv. for forskjellen mellom min forrige og den jeg eventuelt kjøper vil være så stor at jeg kommer til å bli fornøgd. Mot: DET ER APPLE OG DEN ER NY!! Man kan om 15 år kanskje gå glipp av en oppdatering Raskere og alt det der. Eventuelt nytt design og ny skjerm Jeg takker for alle svar!! Lenke til kommentar
Strukt Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Tja... trenger du en nå så kjøper man den nå. Det stemmer at det er lenge siden den ble oppdatert og det er mulig det kommer en oppdatering snart. Har selv en 2011 27" iMac og vurderer å kvitte meg med den. Den har Apple care til nov 2014. 16GB ram. 3,1Ghz i5, 1GB 6970M skjermkort osv. Du kan vel ta kontakt hvis du vil. strukt at gmail dot com Vet ikke helt om jeg villet bruke penger på en helt ny. Da det som sagt sikkert kommer en oppdatering ganske så snart. Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Har hørt noen rykter om at de oppdaterer iMac`en samtidig som Mountain Lion, ca 18 Juli eller omkring der. Så det er jo ikke galt å vente, da har du den helt sikkert til skolestart og. Lenke til kommentar
Ehg3322 Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 For meg er det ikke logisk at apple oppdaterer iMacen sammtidig som de slipper mountian lion, grunnen er at hvis de kommer med en stor oppdatering som design skifte og andre STORE forandringer, hvis man tenker på det så hadde ikke apple hatt ett eget arangement for macbook proen hvis de ikke hadde kommet med "next generation macbook proen" så da kommer de sansynelighvis med en oppdatering i det stille og holder ikke et arangement for det da er det egentlig mer sansynelig men en større oppdatering i oktober Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Du sier jo selv at du ikke kan vente - så hva er spørsmålet? Om du derimot klarer å vente så vil du om ikke lenge få mye mer for pengene enn hva du får nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå