Gå til innhold

M55...HJEEELP!!!!

Anbefalte innlegg

Noen har sagt at de IKKE kan sende eller motta MMS med netcom abbonnement...asså ha en netcom m55 og ikke kunne sende eller motta MMS er trist :( Hvordan i huleste kan gjer gjøre d muli å sende MMS med M55...får mobiln om 3 dager så jeg håper på svar raskest muli...takk! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mms.netcom.no

No offense Rianna, men du løser ikke mange problemer med å skrive mms.netcom.no, mulig du gjorde det for Aurastorm.

Alle Siemens telefoner er ferdig satt opp for bruk av MMS. Med andre skal man bare sette kortet i telefonen og er klar. NetCom krever at du registrerer deg for MMS(helt utrolig), det samme gjør bl.a Chess.

Lenke til kommentar
mms.netcom.no

No offense Rianna, men du løser ikke mange problemer med å skrive mms.netcom.no, mulig du gjorde det for Aurastorm.

Alle Siemens telefoner er ferdig satt opp for bruk av MMS. Med andre skal man bare sette kortet i telefonen og er klar. NetCom krever at du registrerer deg for MMS(helt utrolig), det samme gjør bl.a Chess.

None taken :smile:

Jeg ville bare hjelpe jeg...og det var det eneste jeg visste om...så alle siemens telefoner har altså ferdig oppsatt mms oppsett fra alle operatører de?...tviler litt på det da men (no offence :) )

Lenke til kommentar
NetCom krever at du registrerer deg for MMS(helt utrolig), det samme gjør bl.a Chess.

Grunnen til det er jo at de som ikke har MMS skal kunne få meldingene servert på web. Synes det er bedre med registrering enn som telenor der meldinger til de som ikke har riktig mobil bare blir borte i det store storte telenorhull...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...