SpexWave Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Hei. Jeg får ikke logget meg inn på Games for Windows marketplace client og heller ikke spilt de spillene som krever at jeg må være inlogget. (Kan i værste fall lage en offline profil) Jeg har prøvd å logge meg inn på flere profiler uten håp. Jeg for selføgelig logget meg inn på nettsiden for Games for Windows Live, som vil si at det ikke er noe i veien med passordet mitt. Har fått logget meg på før intil jeg byttet Hovedkort og prossesor. jeg reinstallerte til å med windows 7 om et håp om at jeg skulle få logget inn. Vet ikke om det er noen porter på ruteren som må åpnes eller om det Proxy som står i veien. Denne koden kommer opp: 80048882 og jeg har søkt rundt om på nettet. Det er merkelig veldig få som har hatt dette problemet. Har 2x LAN porter hvor jeg har prøvd å deaktivere den ene som viste seg å ikke fungere. "Påloggingsfeil Får ikke logget på. Du oppgav ugyldig Windows Live-ID eller passord. Skriv inn informasjonen og logg deg på igjen. Kode:80048882" Takker så mye for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå