foorex Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Har installert IPB på iphone. Hva må jeg skrive inn her? Takk, Mats Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Ser grei ut den. Husker ikke at jeg måtte skrive noe spesielt når jeg installerte appen for lenge siden. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 Problemet er at jeg ikke kommer meg videre. Virker ut som jeg har skrevet feil info. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Står www.diskusjon.no på min. Har du riktig passord osv? (null) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Hvis du bruker den nyeste applikasjonen, den som koster penger, er jeg redd den ikke virker med den versjonen av forumet vi kjører. Jeg anbefaler deg å bruke mobilutgaven (mobiltema) til vi får oppdatert forumet. Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Noen updates ang når IPB mobile appen vil virke? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Appen vil virke når forumet blir oppdatert til 3.3. Når dette skjer er dessverre uvisst. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Håper de da gjør noe med at forumet til stadighet bytter tilbake til mobilversjonen når jeg går inn med mobilens nettleser. (Har ikke lyst til å bruke en app, desverre) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg installerte IPB buddy, gratis og funker fint (bruker den nå) Lenke til kommentar
Snillemorten Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Jeg installerte IPB buddy, gratis og funker fint (bruker den nå) Takk selv om det gikk 14 kr ut av glasset først Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 IPB buddy funker også fint på iPad (iPad-versjon) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå