Boralis Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Det er kommet ny bios til P4P800 og P4C800 for de som er inntr :wink: Lenke til kommentar
jirre Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Driver og bygger en ny maskin med P4P800 Deluxe og tenkte at dette kunne jo være en bra ting å gjøre. Har lastet ned siste versjon (V1010). Når jeg pakker den ut vha XP så dukker den opp som en AMI fil, mens håndboken sier det skal være en ROM fil. Skal jeg bare fleske til med AMI filen? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Nei. Du må gjøre den om til en rom fil. Men asus updaten min likte ikkje den Biosen. Jaja, sikkert bara en reinstalasjon som ska til. Gjør det når eg gadde Forresten Snekker`n. Vet du om hovedkortet blir mer kompatibelt med diverse BIOS flashing? Såg ikkje at det stod noe om det på den lille lista over hva som va fiksa. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Det har jeg ikke sjekket,men den biosen kan du ikke innstalere mae asus uppdate det står det klar beskjed om, du må legge den på en diskett og bruke "gamlemåten" Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Huff, må det ja. Klar og klar. Stod nå at Aflash.exe ikkje skulle brukes. Og for en uvitende tulling som meg er asusupdate.exe noe annet Men shait o. 1009en e da ikkje så viktig å oppdatere. Lenke til kommentar
MrG Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Merkelig, jeg brukte asus update utility og flashet til verson 1010 over nett. Så ikke at det stod noe feil meldinger av noe slag. Men gjøre .ami fil om til .rom fil. Mener du bare å rename den? Jeg brukte også afudos.exe på en ami fil i dos, gikk bra det også tilsynelatende?! Men jeg hadde/fikk masse problemer, om det skyldes bios flash aner jeg ikke. Lenke til kommentar
jirre Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Ja så var det gjort. Jeg benyttet AFUDOS og endret navn på P4P81010.AMI til P4P81010.ROM. Ser ut til å fungere fint dette. MEN - ASUS PROBE sier jeg har Versjon "080009". Var ikke dette litt rart? Lenke til kommentar
Digger Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Har noen av dere problemer med og få starte pc'en med tastaturet når dere har oppdatert til 1010 ver jeg kjører med 1007 ver og da funker det helt fint men når jeg prøver med 1010 ver så vil den ikke...?????????? :o :o :o :o Lenke til kommentar
Digger Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 laneZ Skrevet: 01 Sep 2003 16:33 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Takker! Hva mener du hadde du samme problem??????? + en ting til hvordan få mindre fonter på signatur?? Lenke til kommentar
cdier Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hva er versjon nummeret til den nye biosen til asus p4c800-e- deluxe? cdier Lenke til kommentar
Digger Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hva er versjon nummeret til den nye biosen til asus p4c800-e- deluxe? cdier nyeste final er 1010 men det ligger også en 1011 beta... Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hva er versjon nummeret til den nye biosen til asus p4c800-e- deluxe? cdier P4CED10.ROM, hvis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
jirre Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 laneZ Skrevet: 01 Sep 2003 16:33 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- + en ting til hvordan få mindre fonter på signatur?? Start signaturen med "" og skriv helt til slutt "" så får du samme fonter som jeg har. Skriv kun det mellom " ". Tallet "9" angir størrelsen og så kan du forsøke deg frem. Lenke til kommentar
Digger Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Takker for tips angående fonter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå