the animal Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Er det noen som kan gi meg en god forklaring på forskjellen mellom -Sapphire Radeon 9600 Pro Atlantis 128MB -Sapphire Radeon 9600 Atlantis PRO UltimateED -Sapphire Radeon 9600 Pro Fireblade Er det noen gode sider som de har testet disse kortene jeg har kjøpt meg Ultimated edition men starter å vurdere om jeg egentlig har tjent på det kjøpet.... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Heh, jeg ville aldri angret. Eller, jo, hvis jeg dret i lydnivået og ville overklokke da Det er ingen forskjell i ytelsen på "Pro" og "Pro Ultimate Ed". Med Ultimate Edition kan seff ikke klokkes særlig. Fireblade Ed. kan klokkes enda mer (I think) og har høyere ytelse Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Fireblade er best (men med små marginer) Ultimate edition er vifteløs Den du har er nok ikke noe mye dårligere enn de andre :wink: Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 PÅå Fireblade er minnet klokket 60Mhz raskere enn på den vanlige utgaven. Ultimate Edition har en heatpipe istedefor den vanlige vifta. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 takk for svarene... jeg har ingen planer om å clocke skjermkort... men blir det ikke varmt med bare en kjøleribbe.... eller er det noe jallamek som bråker jævlig mye... Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 takk for svarene... jeg har ingen planer om å clocke skjermkort... men blir det ikke varmt med bare en kjøleribbe.... eller er det noe jallamek som bråker sinnsvakt mye... Kjøleribba er helt lydsvak og bråker ingenting. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 takk for svarene... jeg har ingen planer om å clocke skjermkort... men blir det ikke varmt med bare en kjøleribbe.... eller er det noe jallamek som bråker sinnsvakt mye... Kjøleribba er helt lydsvak og bråker ingenting. lol, en lydsvak kjøleribbe. nå må du sortere orda i munnen før du skriver Kjølig uten vifte -> passiv kjøling -> ingen lyd -> himmelsk hadde jeg hatt plass i kab hadde jeg kjøpt det. men det ble non pro på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå