Gå til innhold

Kjøp av TV og Hjemmekinoanlegg

Anbefalte innlegg

Hallo,

Jeg har nettopp fått nytt rom, og dermed vil jeg investere i en tv og hjemmekinoanlegg. Jeg har veldig lyst på en smart tv med 3D, men om jeg skal ha det, så må jeg punge ut med en god del lapper. Det jeg skal bruke TV'en til er spilling og film.

Jeg så litt på denne TV'en : http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE40EH5305XXE/samsung-40-led-smart-tv-ue40eh5305

Den er uten 3D, men det skal nok gå fint. Har også sett på dette hjemmekinoanlegget : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=626090

Siden det TV'en er fra Samsung og anlegget fra LG, vil det ha noe å si? Vil Smart TV funksjonen fra anlegget ikke funke om TV'en ikke er fra samme produsent? Jeg vil helst ha det anlegget, fordi det er på tilbud og er best i test.

Det jeg altså lurer på er om TV'en og anlegget passer sammen, eller må jeg har en LG TV?

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordelen om du har kjøpt en lg tv er at anlegget styrer oxo en lg tv (lg link) men anlegget virker med alle merker.. Helt kurrant anlegg kjøpte et selv i går fra elkjøp (som pris mached komplett sitt tilbud) lyd og bilde ga den max score i en test mot 4000kr all in one systemer. Klar og fin lyd litt svak sub men for 2500 så er det et knall kjøp.

Er ikke enig med lyd og bilde testen ang at spilleren er treg den slår glatt den siste samsung es7000 spilleren jeg har med chapter select tid

Smart funksjonene på anlegget funker meg alle tv merker

Har nok ville ha venta med samsung tv kjøpet å leta litt mere rundt en av lgs passive 3d tvr som gir et knall bra 3D bilde som jeg ivertfall synes er bedre en active briller som man må sitte i mørket å bruke.

Edit bruker 30dagers på elkjøp bra anlegg til 2500kr men synes subben ikke henger med

Endret av samco
Lenke til kommentar

Takker for nyttig infromasjon! :D

Men da går jeg for å bestille anlegget, så får jeg lete litt til etter en TV. Har du ett bra tips til en LG 3D TV? Vil helst at den skal være 42", men det går med 37.

Den skal ikke være alt for dyr, men prisen kan ligge på maks 5k.

Endret av Vuz'
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...