Kusetjuv Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Jeg lider av ADHD og noe som heter reaktiv tilknytningsforstyrrelse. Problemet er at jeg alltid går lei det jeg driver med, uansett hva det er. Og når jeg går lei så finner jeg på grunner til å ikke møte opp på jobben. Det er som at noe sier stopp i hodet, så lar jeg være å gå på jobb. "Problemet" oppstår etter ca 6-7 mnd på hver jobb jeg har hatt.. Når jeg har vært på jobben lenge nok, så må jeg gjøre forskjellige ting. Jeg klarer ikke gjøre det samme om og om igjen. Blir det for mye rutiner, går det over til at jeg blir lat og går på facebook på telefonen osv osv. Så er det veldig vanskelig å få ordre fra sjefen så jeg hater så og si sjefen min, fordi ho hele tida spør om jeg kan gjøre ditten og datten. Hun vet at jeg sliter med psykiske sykdommer, men det er ikke lett når ho er sjef og stresser. Kan det ha noe å gjøre med det jeg er diagnosert med? Skjønner ingenting:( Er 22 år og har hatt et par jobber, alle har endt med oppsigelse og en har jeg blitt sparket på. Skal begynne hos psykolog (igjen) og håper på hjelp der...i mellomtiden vil jeg høre om noen av dere vet hva det kan være. Hjelp noen..hvorfor er det slik? Endret 24. juni 2012 av Kusetjuv Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 For meg høres det i grunn ut som du blir lei av jobben. Jeg vet om mange som har gått mer og mer over til Facebook etterhvert som de har gått lei av jobben sin. Lenke til kommentar
Kusetjuv Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 For meg høres det i grunn ut som du blir lei av jobben. Jeg vet om mange som har gått mer og mer over til Facebook etterhvert som de har gått lei av jobben sin. Ja, kind of.. Men jeg bare lurer på om det er forsterket av at jeg har de diagnosene jeg har..6 mnd i hver jobb er jo ikke så lenge når man bare jobber der 3 dager i uka. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 http://www.nt.ntnu.no/users/ystenes/vitenskap/barn/kjennetegn/aspergertest.html Lenke til kommentar
Kusetjuv Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) http://www.nt.ntnu.n...pergertest.html Jeg har vært på utredning for asperger, og psykologen som utredet meg sa jeg ikke hadde det. Men jeg er enig i at Asperger alikevel er noe jeg kjenner meg igjen på i mange av punktene. kanskje jeg burde bestille en ny utredning.............. Endret 24. juni 2012 av Kusetjuv Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Ja, begge diagnosene kan bidra til ditt problem. ADHD'n i seg selv er noe som kan jobbes med, men jeg misstenker at det er din tilknytningforstyrrelse som spøker mest. Hvorfor er det da slik? Det er vanskelig, for å ikke si umulig å gå dypere inn på det i et forum, hvorfor jeg synes det var lurt med psykolog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå