IM_BA Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Hei! Kjøpte meg en Western Digital My Passport® 1TB Silver som jeg ikke fikk til å fungere. Så jeg retunerte den å kjøpte meg en Western Digital My Book Essential 1 TB (modell: WDBACW0010HBK-EESN) som jeg nå heller ikke får til å fungere. Selve harddisken ser ut til å jobbe helt normalt, men maskinen min vil av en eller annen grunn ikke jobbe med den. Windows gjenkjenner ikke disken. Når jeg plugger den inn i USB-porten søker Windows etter driveren, men klarer ikke å finne noen (BILDE). På enhetsbehandlingen står den under "Andre enheter" - "My Book 1140" med et gult utropstegn (BILDE). Jeg har lastet ned driveren fra produsentens hjemmeside, men det skjer fortsatt ikke noe. Prøvd å legge den til manuelt uten å lykkes. Dette skal i utgangspunktet bare være "Plug and play", men det var vist ikke så lett. Jeg har også lastet ned alle andre programer WD tilbyr og ingenting fungerer. Den vises heller ikke i WD Diagnostics eller i diskbehandlingen (BILDE). Men den kommer opp under "Vis enheter og skrivere" (BILDE). Jeg har også prøvd å fiske det med Microsoft Fix It uten å lykkes (BILDE). Jeg sitter helt fast og veit ikke hva jeg skal gjøre. Det følgte ikke med noen CD eller lignende. Denne fungerer i utgangspunktet med USB 3.0, men også 2.0 ifølge produsenten. Det er 2.0 jeg har og det er aktivert i BIOS. Foresten så kommer disken opp i BIOS. Jeg har prøvd alle USB-porter som jeg har. (Windows 7 SP1 Ultimate 64-bit) Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Sikker på at maskinen din gjenkjenner den? Sjekket Diskbehandling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå