erikthorsen Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg vurderer og kjøpe nye fotballsko på http://www.billige-fotballsko.com, men jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med denne siden. Jeg er ganske skeptisk til siden pga, de selger utedrakter med keeper navn/trykk, ekstremt billig, lite kjent side (?), norsk tittel på siden mens siden er på engelsk og farger på skoene som jeg ikke har sett i kamp eller andre sider. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Med visse forbehold, ser for min del ut som uekte varer. Jeg er veldig sikker på at mine Nike Superfly ikke har så markant "flywire" som det disse skoene har. Jeg ville holdt meg unna, betaler gjerne litt mer for å være sikker på å få ekte vare. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Vårt utvalg av hoteller og ledende fotballsko inkluderer mange av støvlene slitt av verdens cop fotballspillere Skal det være nødvendig å si noe mer? Dette er en lokke-side som bakmennene ikke har gjort seg større flid med enn at det akkurat er nok til å lure en og annen stakkar. Det lukter lang vei av webadressen alene, og det finnes sikkert flerfoldige tilsvarende sider med et litt annet navn, laget for å dukke opp på søkeresultater. Du får ingen sko, men de får pengene dine. Dagbladet hadde nylig en sak på slike sider. http://www.dagbladet.no/2012/06/19/nyheter/svindel/innenriks/internett/data_og_teknologi/22182033/ Der har du en liste over andre "butikker" du i samme slengen kan holde deg unna. Endret 24. juni 2012 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
erikthorsen Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 takk for hjelpen! Lenke til kommentar
FredriikFrosk Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Litt seint å si men. Tror ikke det er så smart å handle på sånne sider. Du kan skjekke det her: http://www.whois.com/whois/billige-fotballsko.com Har funnet den fram der. Allt er falskt. Bare skjekk på Domain Name ..................... billige-fotballsko.com Name Server ..................... ns5.myhostadmin.net ns6.myhostadmin.net Registrant Name ................. yixi wang Registrant Organization ......... wang yixi Registrant Address .............. fu jian sheng fu zhou shi Registrant City ................. fu zhou fu zhou shi Registrant Province/State ....... FJ Registrant Postal Code .......... 350001 Registrant Country Code ......... cn Registrant Phone Number ......... 0591-88698888 Registrant Fax .................. 0591-88698888 Registrant Email ................ @163.com Technical Organization .......... yixi wang Technical Address ............... fu jian sheng fu zhou shi Technical City .................. fu zhou fu zhou shi Technical Province/State ........ FJ Technical Postal Code ........... 350001 Technical Country Code .......... cn Technical Phone Number .......... 0591-88698888 Technical Fax ................... 0591-88698888 Technical Email ................. @163.com Administrative Organization ..... yixi wang Administrative Address .......... fu jian sheng fu zhou shi Administrative City ............. fu zhou fu zhou shi Administrative Province/State ... FJ Administrative Postal Code ...... 350001 Administrative Country Code ..... cn Administrative Phone Number ..... 0591-88698888 Administrative Fax .............. 0591-88698888 Administrative Email ............ @163.com Billing Organization ............ yixi wang Billing Address ................. fu jian sheng fu zhou shi Billing City .................... fu zhou fu zhou shi Billing Province/State .......... FJ Billing Postal Code ............. 350001 Billing Country Code ............ cn Billing Phone Number ............ 0591-88698888 Billing Fax ..................... 0591-88698888 Billing Email ................... @163.com Expiration Date ................. 2013-05-02 11:23:30 Det er helt falskt... Lenke til kommentar
kongenavtys Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Når de ikke har giddet å oversette hovedmenyen engang, så ville jeg holdt meg langt unna. Et annet faresignal bør være at samtlige varer er på rundt 50-80 % salg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå