mfb Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 i hvilken rekkefølge var de fysiske testene i oslo? Lenke til kommentar
heiaheia Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hallo! Mange som skal i morgen i Oslo kl 8 eller? gleder meg!dette blir bra! til dere andre som har vært hvis noen gidder å svare: hadde noen med seg venner eller den slags som så på? eller var det bare deltakerne? angående tbanen til Sognsvann som jeg ser er litt diskutert oppi her, så er det linje 6 som går til Sognsvann, ja. Lenke til kommentar
Trii Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 i hvilken rekkefølge var de fysiske testene i oslo? Dykk Svømming Bom/Benk (delte oss i to) Løp Hallo! Mange som skal i morgen i Oslo kl 8 eller? gleder meg!dette blir bra! til dere andre som har vært hvis noen gidder å svare: hadde noen med seg venner eller den slags som så på? eller var det bare deltakerne? angående tbanen til Sognsvann som jeg ser er litt diskutert oppi her, så er det linje 6 som går til Sognsvann, ja. Ingen som hadde med seg venner. Er jo et opptak, og tror ikke de ønsker at andre skal være der, men du kan jo evt høre! Lenke til kommentar
heiaheia Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hehe! nei hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å dra med meg masse venner, men så tilfeldigvis på politisiden på facebook at det var åpent for å ta med publikum, så da begynte jeg å lure på om det egentlig var normalt.. men okey Dykk Svømming Bom/Benk (delte oss i to) Løp Ingen som hadde med seg venner. Er jo et opptak, og tror ikke de ønsker at andre skal være der, men du kan jo evt høre! Lenke til kommentar
Trii Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hehe! nei hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å dra med meg masse venner, men så tilfeldigvis på politisiden på facebook at det var åpent for å ta med publikum, så da begynte jeg å lure på om det egentlig var normalt.. men okey Åja! Har ikke fått med meg det jeg:) Lenke til kommentar
heidi_h Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hallo! Mange som skal i morgen i Oslo kl 8 eller? gleder meg!dette blir bra! til dere andre som har vært hvis noen gidder å svare: hadde noen med seg venner eller den slags som så på? eller var det bare deltakerne? angående tbanen til Sognsvann som jeg ser er litt diskutert oppi her, så er det linje 6 som går til Sognsvann, ja. Da jeg var på opptak var det ei som hadde med seg kjæresten sin. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Var forresten 5 som ikke klarte opptakskravene på mitt opptak. 4 jenter og 1 gutt. Første jenta røk på dykk, hu fløt som en dupp, mens de 4 andre røk på bom. Endret 5. juni 2013 av bmw1502 1 Lenke til kommentar
juniseg Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Klarer ikke å sitere deg "heiaheia", men jeg skal også på opptak i morgen klokken 8 Flyger nedover om en times tid. Fikk komme inn etter at jeg fikk medhold i klagen min, så har ikke fått brevet der man får vite hva man skal ha med seg. Vet at det har blitt skrevet på forumet her flere ganger, men klarer ikke å finne det frem. Noen som har det for minne? Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 CV Politiattest Urinprøve Passbilde Lykke til! Lenke til kommentar
juniseg Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 CV gjelder vel bare de som ikke sendte det sammen med søknaden? Politiattesten må jeg nok ettersende. Resten har jeg pakket med. Takk for svaret! Lenke til kommentar
annemaa Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Du trenger ikke å ha med deg Cv om du har sendt den inn tidligere. Lenke til kommentar
heiaheia Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) åi så spennende, så du flyr til Oslo i dag , god flytur! Endret 5. juni 2013 av heiaheia Lenke til kommentar
Easterfield Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 CV'en som skal leveres på opptak, skal den se ut som en helt ordinær CV, med kun arbeidserfaring osv? Lenke til kommentar
annemaa Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Ja. Før opp utdanning, arbeidserfaring og eventuelle verv. Husk at CV'n skal være på maks en side. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Fikk politiattesten i dag Var ikke for seint. "Intet å bemerke" Endret 5. juni 2013 av Mantoius 1 Lenke til kommentar
tychoxxx Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Da var dagens opptak ferdig, ble totalt 7 poeng. 1 på svømming og 2 på resten. Dagen ellers var en fin opplevelse og instruktørene gjorde en kjempejobb med oss. Er det noen som har vært på intervju delen i Oslo som vet sånn ca hvor lang tid det tar? Har forsåvidt fått intervju neste onsdag kl 08:00.. Lenke til kommentar
Bjørnegutten Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Da var dagens opptak ferdig, ble totalt 7 poeng. 1 på svømming og 2 på resten. Dagen ellers var en fin opplevelse og instruktørene gjorde en kjempejobb med oss. Er det noen som har vært på intervju delen i Oslo som vet sånn ca hvor lang tid det tar? Har forsåvidt fått intervju neste onsdag kl 08:00.. Var på intervju i dag klokken 08.00. Var ferdig klokken 11. Var gruppe 2 som kom inn på intervju så måtte vente 45 min på at første gruppe skulle bli ferdig med sine intervjuer Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hvordan gikk det Bjørnegutten? Føler du at det klaffet? Lenke til kommentar
frøken87 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) No er det 45 dagar igjen til den 20. Juli! Dette kjem til å bli ein LANG sommar Håpar dåke som har vore på opptak har ein god magefølelse. Lykke til med opptaket til dåke som skal no Endret 5. juni 2013 av frøken87 Lenke til kommentar
Bjørnegutten Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hvordan gikk det Bjørnegutten? Føler du at det klaffet? Jeg håper det! Følte at jeg fikk svart ærlig og presist på det meste jeg ble spurt om. Håper selvfølgelig at de mener det samme. Fikk mange merkelige spørsmål som "når jeg sist var i en vanskelig situasjon og ikke lyktes". Jeg tror ikke at det finnes noe fasitsvar på noe av det. Så lenge man viser at man reflekterer og svarer ærlig i forhold til det man selv mener er riktig, så er sjansene gode for å komme inn. Håper jeg gjorde det:P Hva med deg? Er du ferdig, bmw1502? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå