Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2013

Gjest medlem-261816

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo!

Mange som skal i morgen i Oslo kl 8 eller? gleder meg!dette blir bra! til dere andre som har vært hvis noen gidder å svare: hadde noen med seg venner eller den slags som så på? eller var det bare deltakerne? angående tbanen til Sognsvann som jeg ser er litt diskutert oppi her, så er det linje 6 som går til Sognsvann, ja.

Lenke til kommentar

i hvilken rekkefølge var de fysiske testene i oslo?

Dykk

Svømming

Bom/Benk (delte oss i to)

Løp :)

Hallo!

Mange som skal i morgen i Oslo kl 8 eller? gleder meg!dette blir bra! til dere andre som har vært hvis noen gidder å svare: hadde noen med seg venner eller den slags som så på? eller var det bare deltakerne? angående tbanen til Sognsvann som jeg ser er litt diskutert oppi her, så er det linje 6 som går til Sognsvann, ja.

Ingen som hadde med seg venner. Er jo et opptak, og tror ikke de ønsker at andre skal være der, men du kan jo evt høre!;)

Lenke til kommentar

Hehe! nei hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å dra med meg masse venner, men så tilfeldigvis på politisiden på facebook at det var åpent for å ta med publikum, så da begynte jeg å lure på om det egentlig var normalt.. men okey :)

Dykk

Svømming

Bom/Benk (delte oss i to)

Løp :)

Ingen som hadde med seg venner. Er jo et opptak, og tror ikke de ønsker at andre skal være der, men du kan jo evt høre! ;)

Lenke til kommentar

Hehe! nei hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å dra med meg masse venner, men så tilfeldigvis på politisiden på facebook at det var åpent for å ta med publikum, så da begynte jeg å lure på om det egentlig var normalt.. men okey :)

Åja! Har ikke fått med meg det jeg:)

Lenke til kommentar

Hallo!

Da jeg var på opptak var det ei som hadde med seg kjæresten sin.

Lenke til kommentar

Klarer ikke å sitere deg "heiaheia", men jeg skal også på opptak i morgen klokken 8 :)

Flyger nedover om en times tid.

Fikk komme inn etter at jeg fikk medhold i klagen min, så har ikke fått brevet der man får vite hva man skal ha med seg. Vet at det har blitt skrevet på forumet her flere ganger, men klarer ikke å finne det frem. Noen som har det for minne?

Lenke til kommentar

Da var dagens opptak ferdig, ble totalt 7 poeng. 1 på svømming og 2 på resten. Dagen ellers var en fin opplevelse og instruktørene gjorde en kjempejobb med oss. Er det noen som har vært på intervju delen i Oslo som vet sånn ca hvor lang tid det tar? Har forsåvidt fått intervju neste onsdag kl 08:00..

Lenke til kommentar

Da var dagens opptak ferdig, ble totalt 7 poeng. 1 på svømming og 2 på resten. Dagen ellers var en fin opplevelse og instruktørene gjorde en kjempejobb med oss. Er det noen som har vært på intervju delen i Oslo som vet sånn ca hvor lang tid det tar? Har forsåvidt fått intervju neste onsdag kl 08:00..

Var på intervju i dag klokken 08.00. Var ferdig klokken 11. Var gruppe 2 som kom inn på intervju så måtte vente 45 min på at første gruppe skulle bli ferdig med sine intervjuer

Lenke til kommentar

Hvordan gikk det Bjørnegutten? Føler du at det klaffet? :)

Jeg håper det! Følte at jeg fikk svart ærlig og presist på det meste jeg ble spurt om. Håper selvfølgelig at de mener det samme. Fikk mange merkelige spørsmål som "når jeg sist var i en vanskelig situasjon og ikke lyktes". Jeg tror ikke at det finnes noe fasitsvar på noe av det. Så lenge man viser at man reflekterer og svarer ærlig i forhold til det man selv mener er riktig, så er sjansene gode for å komme inn. Håper jeg gjorde det:P

Hva med deg? Er du ferdig, bmw1502? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...