Mann20 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Kjør på med 1,5l fylt til randen :-). Brukte 0,5l brusflaske selv i fjor. I år har jeg kjøpt en beholder på apoteket Edit, flaska mi var IKKE full. :-D edit2: Når skal jeg fremlegge politiattest og CV? Trenger jeg å ta det med når jeg skal ta det fysiske på mandag? Politiattest/CV måtte fremlegges når jeg skulle bestille dag 2, så jeg antar at det samme gjelder for deg. Passbilde derimot trengte jeg bare å ta med på dag 2, fikk jeg beskjed om. Greit å ta med alt uansett! Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Glasset er like sterilt som et uringlass om du koker det Men har du mulighet så kan du dra på legevakten, så får du sikkert et glass der. Det gjorde jeg en gang og.. Kokte det to ganger til og med. Resultat: telefon fra legen 10 min etter jeg hadde levert urinprøven og dratt hjem. Testen hadde påvist såpass mye spor etter eggeprotein at det tydet på akutt nyresvikt, og legen måtte dobbelsjekke resultatene med en ny test fra en steril kopp. Hadde jeg ikke bodd så nærme legen som jeg gjorde, hadde han bestilt ambulanse til meg, sa han. Lenke til kommentar
I16 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Er ikke tilfeldigvis noen andre tilreisende til Kristiansand her som holder til på Budget Hotel? Hadde jo vært koselig å slå følge med noen bort til opptaket i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Noen som har nylig vært på intervjuet og har lyst til å kanskje dele sin erfaring/spørsmål osv? Send meg gjerne en PM Lenke til kommentar
564215 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Legetesten og urinprøveinnlevering er samme dag som fysiske tester, sant? Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Legetesten og urinprøveinnlevering er samme dag som fysiske tester, sant? Jepp Lenke til kommentar
SwarleyS Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Ferdig med det fysiske i Trondheim nå, bestått! To som røyk ut på svømminga, ellers veldig høyt nivå på mange! 3 Lenke til kommentar
kanontoretang Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Ferdig med det fysiske i Trondheim nå, bestått! To som røyk ut på svømminga, ellers veldig høyt nivå på mange! Gratulerer! hvordan gikk det? Hvordan er rekkefølgen på øvelsene i Trondheim? Lenke til kommentar
SwarleyS Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Gratulerer! hvordan gikk det? Hvordan er rekkefølgen på øvelsene i Trondheim? Takk for det! Gikk veldig bra, startet med dykk og svømming, deretter hangups, benk og løping til slutt. Var helt ferdig etter svømminga, men vi fikk heldigvis godt over en halvtime pause etterpå! Lenke til kommentar
Trii Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Fikk dere varmet opp før diverse øvelser? Lenke til kommentar
Trii Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Og bruker dere badehette? Er det påbudt? Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Og bruker dere badehette? Er det påbudt? Følge meg veldig dum når jeg var den eneste som hadde møtt opp med badehette. Haha. Jaja! Var ikke påbudt i Tromsø i alle fall. Lenke til kommentar
mv1992 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hurra! Har gjennomført de fysiske testene, vært på intervju og følte det gikk relativt bra, svarte bra på alle spørsmålene og kan ikke skjønne at jeg ikke kan være personlig egnet. Hørte også at det skal litt til for å faile på det psykiske. Har snitt på 4,67 fra vgs og 2 poeng fra folkehøgskole og 4 alderspoeng, så dette kan jo nesten se litt lovende ut? Tør ikke håpe for mye heller! Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Følge meg veldig dum når jeg var den eneste som hadde møtt opp med badehette. Haha. Jaja! Var ikke påbudt i Tromsø i alle fall. Var mange som ikke hadde her heller. Jeg var en av de få. Litt overraskende mtp hygiene i et basseng hvor mange mennesker skal ferdes. Er vandt med at på svømmehallen så har man på badehette. Noe annet er at om du har lengde på håret, så vil dette sinke farten. Tror ikke OL-svømmere bruker badehette pga hygiene akkurat Lenke til kommentar
kanontoretang Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Var mange som ikke hadde her heller. Jeg var en av de få. Litt overraskende mtp hygiene i et basseng hvor mange mennesker skal ferdes. Er vandt med at på svømmehallen så har man på badehette. Noe annet er at om du har lengde på håret, så vil dette sinke farten. Tror ikke OL-svømmere bruker badehette pga hygiene akkurat La merke til dette fenomenet på et av tv innslagene om de fysiske prøvene, at en jente med laaangt hår svømte uten hette. Trodde badehette var verdens mest naturlige ting i et svømmebasseng? Langt hår må jo være et hinder på lik linje med å svømme med shorts? Jeg stiller med både hette, svømmebriller & noen forferdlig trange speedo badebuksegreier, kan gjerne se ut som en gjøk, bare jeg greier tidskravet ...har forsåvidt sett toppsvømmere i OL som stiller uten badehette, selv med masse hår på hodet Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 La merke til dette fenomenet på et av tv innslagene om de fysiske prøvene, at en jente med laaangt hår svømte uten hette. Trodde badehette var verdens mest naturlige ting i et svømmebasseng? Langt hår må jo være et hinder på lik linje med å svømme med shorts? Jeg stiller med både hette, svømmebriller & noen forferdlig trange speedo badebuksegreier, kan gjerne se ut som en gjøk, bare jeg greier tidskravet ...har forsåvidt sett toppsvømmere i OL som stiller uten badehette, selv med masse hår på hodet Aldri sett - og jeg har sett mange svømmekonker. Hva definerer du med "langt hår"? Armysveis? Man ser mer gjøk ut med surfeshorts og drukningsteknikk. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Kjørte på med 2/3 på svømming 3/3 bom 3/3 benk 2/3 kondisjon. Glemte brillene til svømmingen, så jeg svømte bryst uten briller. Det var faktisk UMULIG å puste ut med nesen under vann uten briller. (lite logisk? Men det var iallefall sånn jeg følte det, kanskje konsentrasjonen gikk på å få opp og igjen øyne?) Svømte inn til 1.40 som er veldig dårlig i forhold til hva jeg gjorde i fjor. Ble såpass sliten av svømmingen at jeg valgte å satse på 2 poeng på løpingen. Var veldig fornøyd med de nye testene, spesielt der man skulle lete frem og bekrefte og avkrefte påstander angående en bedrift. Men tallrekkene, de skjønte jeg absolutt IKKE noe som helst av. Jeg prøvde å lese instruksen 3-4 ganger uten hell. Forstod heller INGENTING av "prøveoppgaven". Så jeg gav meg ut på det og ga opp etter et par oppgaver. Alt annet av ordforåd osv var helt suverent. Burde kanskje vært bedre instrukser på tallrekkene. Var mange som ikke forstod den oppgaven. Fikk iallefall "bestått" på arket. En forran meg i køen fikk "ikke bestått" Endret 3. juni 2013 av bmw1502 Lenke til kommentar
kanontoretang Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Aldri sett - og jeg har sett mange svømmekonker. Hva definerer du med "langt hår"? Armysveis? Man ser mer gjøk ut med surfeshorts og drukningsteknikk. Tyske Paul Biedermann, som forøvrig har hatt verdensrekorder på både 200 & 400 meter freestyle, svømte uten badehette under 200m freestyle i OL. Forøvrig enig i at det ser litt rart ut med surfeshorts & drukningsteknikk, skulle jo nesten tro at hvis man har ligget i trening før opptak, så har man også svømt en god del på forhånd, og i de fleste svømmehaller er det vel påbudt med badehette. Lenke til kommentar
SwarleyS Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Fikk dere varmet opp før diverse øvelser? Før dykk og svømming fikk vi ikke varmet opp noe særlig, men vi hadde rundt 10 minutter felles oppvarming før bom, benk og løping! Lenke til kommentar
SwarleyS Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Og bruker dere badehette? Er det påbudt? Er ikke påbudt med badehette nei, i puljen jeg var på så brukte faktisk ingen badehette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå