Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2013

Gjest medlem-261816

Anbefalte innlegg

Bra at du er klar for å begynne :)

Jeg synes det er fantastisk å gå på PHS, og jeg har som regel vært skolehater nr 1! Men nettopp det at folk har gått gjennom så mye vi faktisk gjør for å starte på noe vi vil gjør studiene helt spesielle. Ekstremt dyktige forelesere (hvor mange har 20-30 år i aktiv tjeneste) gjør læringsmiljøet bra og unikt og ikke så teoretisk som mange vil ha det til.

Så ja, gjør rett og gled deg til å begynne :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk alle! God lesning om morgenen!:)

Har bare 1,5 skuldre til rådighet. Kjenner den er bedre i dag. Skal varmebehandle den med varmesalve i tillegg til goood oppvarming. Går det ikke, så går det ikke. Kjipt å få strekk rett før opptaket

Hører fra meg i løpet av dagen:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816

Kun svømming og dykk igjen på det fysiske nå. To har røket så langt.

Kor mange pull ups du klarte? :)

Lenke til kommentar

Har bestått alt av fysiske tester!

Det med en ødelagt skulder.

Vilja klarer alt!

Benk: 6

Hangups: 5, en underkjent

Løp: 18 runder og 15m

Svømming: 2:23

Dykk bestått

Bestått er bestått. Venter på legen og videre tester :D

Lenke til kommentar

Vilja klarer alt!

Dykk bestått

Ååå så kjekt!!! Gratulera :) Glad på dine vegner!

Lenke til kommentar

Vilja klarer alt!

Dykk bestått

Grattis, vanvittig bra med ei ødelagt skulder!! :) Resten går nok som smurt, skal du sjå!

Lenke til kommentar

Takk:-)

Da er jeg akkurat ferdig for dagen. De logikktestene var helt mongo, men ellers gikk alt veldig greit. Intervju mandag 17:30. Lykke til alle sammen!

Klarer jeg det fysiske med 1,5 skulder, klarer dere også det!:)

Lenke til kommentar

Da er jeg akkurat ferdig for dagen. De logikktestene var helt mongo, men ellers gikk alt veldig greit. Intervju mandag 17:30. Lykke til alle sammen!

Klarer jeg det fysiske med 1,5 skulder, klarer dere også det! :)

Grattis! Visste du ville klare det :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Klarer jeg det fysiske med 1,5 skulder, klarer dere også det!:)

Oi..;) Hvordan ble beina på løpetesten a? Der jeg føler meg klart svakest for tiden..

Lenke til kommentar

Oi.. ;) Hvordan ble beina på løpetesten a? Der jeg føler meg klart svakest for tiden..

Vi var så heldige at vi hadde svømming etter løpetesten. Beina klarte seg overraskende bra! Har trent mye intervaller i oppoverbakker i det siste. Presterte nesten en runde bedre på opptak! :) Startet litt hardt, lå 10 sekunder over minstekravet på siste runde.

Du har GODE tidtakere som er der for å hjelpe deg!

Lenke til kommentar

Dette har vært en LANG dag!!

Dykk: bestått

Svømming: 2:01

To røyk på svømmingen

Bom: 9

Benk: 12

Løping: TO meter unna stryk, så akkurat bestått. Skremmende nærme, men det gikk på håret... :S

7 poeng totalt, kjempefornøyd (bortsett fra løpetesten....men bestått er bestått :p) :)

Henger meg på Jusst vedr de logikktestene, de var rare, men...det gikk det og :p

Satt og ventet i langt over en time på legesjekken, så var ikke ferdig før halv åtte.

Lang dag! Intervju neste fredag :)

Lenke til kommentar

Lyst til å dele litt ang logikktestene? Vet enkelte er skeptiske til å dele, men er det en generell IQ test eller hvilken platform brukes? :)

Ehm. Det er generelt bare masse klosser, tallrekker osv. Satt i 10 minutter å leste instruksjonen uten å forstå oppgaven. Skjønner den enda ikke :p Ta det som det kommer! :)

Lenke til kommentar

Sikkert for å sjekke grunnleggende logikk og at søkeren har en fungerende hjerne? Ville vært merkelig om det hadde blitt det nye "rykepunktet" på opptaket. :)

Gratulerer Heidi!

Leste først "røk på svømming" da fikk jeg faktisk litt puls på dine vegne. Men det gikk jo veldig bra. Skummelt med løpet, men den er TUNG!

Endret av bmw1502
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...