Juggel Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Bra at du er klar for å begynne Jeg synes det er fantastisk å gå på PHS, og jeg har som regel vært skolehater nr 1! Men nettopp det at folk har gått gjennom så mye vi faktisk gjør for å starte på noe vi vil gjør studiene helt spesielle. Ekstremt dyktige forelesere (hvor mange har 20-30 år i aktiv tjeneste) gjør læringsmiljøet bra og unikt og ikke så teoretisk som mange vil ha det til. Så ja, gjør rett og gled deg til å begynne Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Tar med 2 energibarer, 2 recoverybarer og 1 stor proteinbar. 1-2 bananer, et par skiver med nugatti og riskornbrød opplegg. Ja jeg er stor og spiser mye! I tillegg har jeg et par flasker med yt energidrikk Lykke til i morgen Jusst! Heier på deg Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Glad jeg ikke er i pulja til Jusst, maken til asskicking han skal levere i morgen kommer til å være uten sidestykke! 1 Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Takk alle! God lesning om morgenen! Har bare 1,5 skuldre til rådighet. Kjenner den er bedre i dag. Skal varmebehandle den med varmesalve i tillegg til goood oppvarming. Går det ikke, så går det ikke. Kjipt å få strekk rett før opptaket Hører fra meg i løpet av dagen:) 1 Lenke til kommentar
juniseg Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Lykke til Jusst! Ditta fiksa du ! Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Kun svømming og dykk igjen på det fysiske nå. To har røket så langt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Kun svømming og dykk igjen på det fysiske nå. To har røket så langt. Kor mange pull ups du klarte? Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Woho! Det vil si at du klarte den største utfordringen - hang-ups. Resten blir plankekjøring jusst! Endret 24. mai 2013 av Mantoius Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Har bestått alt av fysiske tester! Det med en ødelagt skulder. Vilja klarer alt! Benk: 6 Hangups: 5, en underkjent Løp: 18 runder og 15m Svømming: 2:23 Dykk bestått Bestått er bestått. Venter på legen og videre tester Lenke til kommentar
frøken87 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Har bestått alt av fysiske tester! Det med en ødelagt skulder. Vilja klarer alt! Benk: 6 Hangups: 5, en underkjent Løp: 18 runder og 15m Svømming: 2:23 Dykk bestått Bestått er bestått. Venter på legen og videre tester Ååå så kjekt!!! Gratulera Glad på dine vegner! Lenke til kommentar
Oneness Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Har bestått alt av fysiske tester! Det med en ødelagt skulder. Vilja klarer alt! Benk: 6 Hangups: 5, en underkjent Løp: 18 runder og 15m Svømming: 2:23 Dykk bestått Bestått er bestått. Venter på legen og videre tester Grattis, vanvittig bra med ei ødelagt skulder!! Resten går nok som smurt, skal du sjå! Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Takk:-) Da er jeg akkurat ferdig for dagen. De logikktestene var helt mongo, men ellers gikk alt veldig greit. Intervju mandag 17:30. Lykke til alle sammen! Klarer jeg det fysiske med 1,5 skulder, klarer dere også det! Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Takk:-) Da er jeg akkurat ferdig for dagen. De logikktestene var helt mongo, men ellers gikk alt veldig greit. Intervju mandag 17:30. Lykke til alle sammen! Klarer jeg det fysiske med 1,5 skulder, klarer dere også det! Grattis! Visste du ville klare det :grin: Lenke til kommentar
tychoxxx Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Takk:-) Da er jeg akkurat ferdig for dagen. De logikktestene var helt mongo, men ellers gikk alt veldig greit. Intervju mandag 17:30. Lykke til alle sammen! Klarer jeg det fysiske med 1,5 skulder, klarer dere også det! Oi.. Hvordan ble beina på løpetesten a? Der jeg føler meg klart svakest for tiden.. Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Oi.. Hvordan ble beina på løpetesten a? Der jeg føler meg klart svakest for tiden.. Vi var så heldige at vi hadde svømming etter løpetesten. Beina klarte seg overraskende bra! Har trent mye intervaller i oppoverbakker i det siste. Presterte nesten en runde bedre på opptak! Startet litt hardt, lå 10 sekunder over minstekravet på siste runde. Du har GODE tidtakere som er der for å hjelpe deg! Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Lyst til å dele litt ang logikktestene? Vet enkelte er skeptiske til å dele, men er det en generell IQ test eller hvilken platform brukes? Endret 24. mai 2013 av bmw1502 Lenke til kommentar
heidi_h Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Dette har vært en LANG dag!! Dykk: bestått Svømming: 2:01 To røyk på svømmingen Bom: 9 Benk: 12 Løping: TO meter unna stryk, så akkurat bestått. Skremmende nærme, men det gikk på håret... :S 7 poeng totalt, kjempefornøyd (bortsett fra løpetesten....men bestått er bestått ) Henger meg på Jusst vedr de logikktestene, de var rare, men...det gikk det og Satt og ventet i langt over en time på legesjekken, så var ikke ferdig før halv åtte. Lang dag! Intervju neste fredag Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Lyst til å dele litt ang logikktestene? Vet enkelte er skeptiske til å dele, men er det en generell IQ test eller hvilken platform brukes? Ehm. Det er generelt bare masse klosser, tallrekker osv. Satt i 10 minutter å leste instruksjonen uten å forstå oppgaven. Skjønner den enda ikke Ta det som det kommer! Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Sikkert for å sjekke grunnleggende logikk og at søkeren har en fungerende hjerne? Ville vært merkelig om det hadde blitt det nye "rykepunktet" på opptaket. Gratulerer Heidi! Leste først "røk på svømming" da fikk jeg faktisk litt puls på dine vegne. Men det gikk jo veldig bra. Skummelt med løpet, men den er TUNG! Endret 24. mai 2013 av bmw1502 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå