Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2013


Gjest medlem-261816

Anbefalte innlegg

Hmm? Nå har jeg snart gått 1 år, men kan vel ikke si at jeg merka noen store logiske brister enda. Det er klart at smaken er som baken, men kan det være at de forskjellige studiestedene praktiserer veldig forskjellig?

 

Førsteåret er jo alt nytt og spennende. Vi får snakkes når du har hatt praksis og du kommer tilbake til skolen, og videre ut i b3...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Førsteåret er jo alt nytt og spennende. Vi får snakkes når du har hatt praksis og du kommer tilbake til skolen, og videre ut i b3...

 

Ja. Jeg gleder meg som bare det. Alle de jeg kjenner som går i B3 er storfornøyde med både praksis og undervisning :)

Lenke til kommentar

Liker ikke så godt å stå opp tidlig om morgenen men det ble:

 

 

Kvittering

3/3

> > >

Du har nå meldt deg opp til opptaksprøve ved Politihøgskolen.

Du har meldt deg opp i Oslo på Pulje 19: Norges Idrettshøgskole, Sognsveien 220, Oslo som avholdes 03.06.2013 08:00:00.

Lykke til.

 

 

Kjører fra Fredrikstad om morgenen :).

Meldte meg opp såpass "seint" ettersom jeg reiser til syden 16 mai - 23 mai. Er greit å ha en uke å trene seg opp igjen på :)

Endret av bmw1502
Lenke til kommentar

Liker ikke å stå opp tidlig? ..som om det blir mye søvn natta før :hmm:

Blir vel liggende å overanalysere og tenke caser i bøtter og spann. Viss hva og hvordan.

 

Heldigvis er en i nær slekt sosionom og jeg har tyvelånt litt bøker angående gruppepsykologi og den slags. Kan jo være en fordel å vite litt slikt også.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Liker ikke å stå opp tidlig? ..som om det blir mye søvn natta før :hmm:

Blir vel liggende å overanalysere og tenke caser i bøtter og spann. Viss hva og hvordan.

 

Heldigvis er en i nær slekt sosionom og jeg har tyvelånt litt bøker angående gruppepsykologi og den slags. Kan jo være en fordel å vite litt slikt også.

 

Kan hende eg tar litt feil no, men dei kan no vel ikkje forvente at ein gjennomsnittlig, fornuftig nordmann skal kunne vite sanne ting som gruppepsykologi osv på intervjuet? Det er no vel heller det vi kjem for å lære oss? :)

Lenke til kommentar

Hadde kl 0800 jeg også når jeg var i Oslo, bmw. Ca 2 timer å kjøre fra der jeg bor, så jeg tok inn på hotell ;)

 

Hehe, i fjor kjørte jeg meg vill i Oslo sentrum, var på lokasjonen 1 min på kl 8. Skulle sett meg da, tror jeg holdt på å dø av stress :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...