st2016 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Fikk vi ikke bare en mail/brev i fjor da? I god tid før man kunne melde seg på, slik at alle kunne melde seg på FOM dato? Jeg har ikke fått en mail engang, så nå begynner jeg å bli ganske irritert/frustrert. Kanskje jeg gjorde et så dårlig intervju i fjor at jeg blir direkte diskvalifisert ved søknaden. Haha Edit: DER fikk jeg mail for FFFFFF! JaddaAAAAAAA Kode XXXX -_-!!!!!! Flaut dårlig av PHS det her. Endret 2. mai 2013 av bmw1502 Lenke til kommentar
Jmarth Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg har fått brev og mail nå, i brevet sto koden, men det gjorde den ikke i mailen.. for å være ærlig syns jeg opplegget er alt for dårlig og ustrukturert. Ifjor var det ikke noe problem i det hele tatt, og mailen kom til fristen. Lenke til kommentar
igobog Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Men da er det bare å vente på brevet :/ #%/&¤(&/%&¤(&¤&/%¤ Endret 2. mai 2013 av igobog Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg har fått brev og mail nå, i brevet sto koden, men det gjorde den ikke i mailen.. for å være ærlig syns jeg opplegget er alt for dårlig og ustrukturert. Ifjor var det ikke noe problem i det hele tatt, og mailen kom til fristen. I fjor kunne man melde seg på til opptak 01.mai, altså dagen før det sida skulle vere opna... Så ikkje knirkefritt då heller gitt. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) slett Endret 2. mai 2013 av bmw1502 Lenke til kommentar
Nord88 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Kommer brevet til oppgitt adresse på søknaden eller til folkeregistrert adresse? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 koden får man i brevet, ikke i mailen. brevet kommer til den adressen man har registrert på samordna. Lenke til kommentar
Fub Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Dette er et dumt spørsmål: Mailen kommer på den private e-postadressen? Blir bare usikker siden jeg ikke har fått noe. Lenke til kommentar
Acefire Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 koden får man i brevet, ikke i mailen. brevet kommer til den adressen man har registrert på samordna. vel, PHS sier noe annet "Ingen får meldt seg opp før de mottar eposten, som inneholder en kode som trengs for registreringa. Derfor utsetter vi utsendinga til samtlige er klare." Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 koden får man i brevet, ikke i mailen. brevet kommer til den adressen man har registrert på samordna. Det er feil Fekk koden i e-posten i fjor, og skulle vere slik i år også. Og all logikk seie jo også at den skal stå i e-posten også, slik at alle skulle ha tilgang før nettstaden opna. Lenke til kommentar
Sindrehj Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Du høres absolutt ikke bitter ut, jeg hadde hatt samme følelsen. Siden er åpen, og man kan melde seg på opptak. Forstår ikke helt logikken til PHS når det kommer til akkurat denne situasjonen. Nå har jeg snart gått på skolen i 3 år, og jeg kan skrive under på at dette ikke blir første gang du vil stille spørsmålstegn ved logikken til PHS... Om du kommer inn da... Uansett; lykke til. Endret 2. mai 2013 av Sindrehj Lenke til kommentar
Jmarth Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Nå har jeg snart gått på skolen i 3 år, og jeg kan skrive under på at dette ikke blir første gang du vil stille spørsmålstegn ved logikken til PHS. Om du kommer inn da... Uansett; lykke til. kan du utdype det? Lenke til kommentar
Sindrehj Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 kan du utdype det? Nei, det tar for lang tid. Du finner det fort ut når du kommer inn... Lenke til kommentar
igobog Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Er det noen andre som trener hos Actic v. tøyenbadet? Hadde vært fint å samarbeide litt.. Lenke til kommentar
Oneness Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Shit for et styr. Fekk endelig eposten kl 18:32, men adgangskoden min er som mange andre sin XXXX. Vi kan jo alltids trøste oss med at vi er kalla inn da Lenke til kommentar
igobog Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Shit for et styr. Fekk endelig eposten kl 18:32, men adgangskoden min er som mange andre sin XXXX. Vi kan jo alltids trøste oss med at vi er kalla inn da Jepp .... så lenge eg må ikke te Bergen ( bor i Oslo) Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Nå har jeg snart gått på skolen i 3 år, og jeg kan skrive under på at dette ikke blir første gang du vil stille spørsmålstegn ved logikken til PHS... Om du kommer inn da... Uansett; lykke til. Hmm? Nå har jeg snart gått 1 år, men kan vel ikke si at jeg merka noen store logiske brister enda. Det er klart at smaken er som baken, men kan det være at de forskjellige studiestedene praktiserer veldig forskjellig? Ellers håper jeg det ordner seg for alle og enhver her inne. Slik styr var det ikke rundt opptaket i fjor, så rart at det er det i år. Kanskje opptakskontoret har prøvd seg på nye veier som ikke er helt vellykkede. Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 "Vi har funnet feilen og rettet den, og en ny runde epost skal være på plass før midnatt, denne gangen med en kode som er fryktelig mye riktigere enn tidligere." Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Ser på "Bli politi" på facebook, at det er en feil som har gjort slik at kodene er som de er, og at den nå skal være rettet. Nye eposter skal være på plass før midnatt så får vi håpe det ordner seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå