Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2013

Gjest medlem-261816

Anbefalte innlegg

Fekk du koden i brev eller e-post?

Stod ikkje linken der ved koden?

Vet ikke, men helt sikkert. Bor et annet sted en postadressen min, så fikk bare vite koden over telefon tidligere i dag av noen som hadde åpnet brevet. Fikk ikke svar når jeg ringte tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er der fortsatt folk som ikke har fått svar?

Jeg fikk avvist pga to forenklede forelegg.. Problemet her er at jeg ikke har noen forenklet forelegg. Jeg har to biler i mitt navn, hvor jeg og kjæresten min bruker begge to om hverandre. Hun har blitt tatt i to fotobokser. Da fikk jeg brev om at jeg enten skulle godta foreleggene, eller sende inn personalia til personen som kjørte. Hun sendte inn hennes personalia, å hun fikk i ettertid foreleggene i posten, i hennes navn..

Dette er selvfølgelig kjedelig på flere måter.. For det første er det en enorm skuffelse når man sitter å gleder seg til å melde seg opp. For så å finne ut at man må legge ned enda mer innsats før dette ordner seg.

For det andre så kommer jeg nå bakerst i køen for å velge dato og sted for opptaksprøvene.

Uansett så synes jeg at det burde bli en evaluering etter årets opptak er ferdig. Her er en del ting som burde bli endel bedre.

Som mange har påpekt tidligere, politihøgskolen har allerede for lite søkere.

Endret av juniseg
Lenke til kommentar

Men du kan bevise at det ikke er dine forelegg? Da ser jeg ikke problemet egentlig, om din samboer/kjæreste/kone har brutt loven. Ring de så fort det åpner i morgen tidlig og vær høflig og saklig så kanskje du er heldig? :)

Lenke til kommentar

Neimen hva faen da :p

FØRST sier de;

Bli politi - Politihøgskolen: Ingen får meldt seg opp før de mottar eposten, som inneholder en kode som trengs for registreringa. Derfor utsetter vi utsendinga til samtlige er klare.

Poenget er altså at alle skal få beskjeden samtidig. Alikavel er oppmeldinga åpen for den som har fått brev OG noen har allerede fått mail?

Må si dette er relativt dårlig opplegg av noe de gjør hvert år :p

Lenke til kommentar

Forenklede forelegg skulle vel uansett ikke være direkte diskvalifiserende?

Ville tatt en telefon asap i morgen.

Er det sånn å forstå at datoene etterhvert vil bli fylt opp? Surt for oss som må forholde oss til visse datoer pga tett program, men så får vi svar sist og må velge hva som enn er ledig :angry:

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Problemet er at jeg ikke fikk med noe bilde første eller andre gangen, men dette har de kanskje liggende i en database :)

Håper at det ordner seg. Skal selvfølgelig være høflig og saklig, og jeg skal ikke begynne med noe kritikk.

Men her på forumet kan jeg si det, er ikke veldig imponert over profesjonaliteten som følger med opptaket..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...