Jmarth Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg har samme følelsen! man er jo alltid nervøs. Når det gjelder de som ikke får komme på opptak, så er jeg rimelig sikker på at de har fått beskjed på forhånd. En jeg kjenner fikk avslaget sitt for ett par dager siden.. Lenke til kommentar
Jmarth Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 noen som har fått mailen ennå? Nei. Er fortsatt på pinebenken. Lenke til kommentar
heidi_h Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Ikke fått noe enda....men heller ikke fått avslag. Veldig betryggende at det er flere som venter! Ingen grunn til at jeg ikke skal bli kalt inn, har sendt inn alt av papirer osv og alt er i orden. Venter i spenning!!! Lenke til kommentar
gauteee Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 PHS på Facebook for 3 timer siden: "... Det gjenstår noe arbeid før den faktiske innkallinga kan sendes ut, men vi satser på at det skal skje i løpet av dagen." 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Då er e-posten komen. Edit: Uff.... Har ikkje samvittighet til å kødde meg likevel Ingen e-post her heller. Endret 1. mai 2013 av medlem-261816 Lenke til kommentar
Jmarth Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Då er e-posten komen. Edit: Uff.... Har ikkje samvittighet til å kødde meg likevel Ingen e-post her heller. ikke særlig morosamt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) ikke særlig morosamt. Jo. For folk er heilt på tuppa! Lurer på korleis det blir i dagane før hovudsvaret frå samordnaopptak kjem Endret 1. mai 2013 av medlem-261816 Lenke til kommentar
Jmarth Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Jo. For folk er heilt på tuppa! Lurer på korleis det blir i dagane før hovudsvaret frå samordnaopptak kjem syns du det er rart da? dette er første steget mot en utdannelse som mange drømmer om, og har drømt om lenge, og mange har sittet i hele dag og ventet på den e-posten i spenning. inkludert meg selv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Og du er redd for at svaret i e-posten endrer seg om du ikkje leser den AKKURAT når den lander i innboksen din? Lenke til kommentar
Rusken4 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Fra PHS sin Facebookside: Vi har nå gjort oss ferdig med 95% av søkerne som skal ha innkalling i årets opptak, men det gjenstår fortsatt en helt siste finpuss for noen av søkerne. Innkallingen blir derimot ikke sendt ut på epost i dag, og vi satser heller på at vi skal få sendt innkalling til samtlige søkere i løpet av formiddagen i morgen. Lenke til kommentar
Jmarth Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Og du er redd for at svaret i e-posten endrer seg om du ikkje leser den AKKURAT når den lander i innboksen din? Nei, haha. Men det er noe jeg har gledet meg lenge til men melding fra PHS nå: Bli politi - Politihøgskolen Vi har nå gjort oss ferdig med 95% av søkerne som skal ha innkalling i årets opptak, men det gjenstår fortsatt en helt siste finpuss for noen av søkerne. Innkallingen blir derimot ikke sendt ut på epost i dag, og vi satser heller på at vi skal få sendt innkalling til samtlige søkere i løpet av formiddagen i morgen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Bra. Viktig å glede seg. Ikkje meininga å virke dust, og som eg skreiv så hadde eg ikkje samvittighet til å tulle med det likevel. Lenke til kommentar
Jmarth Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Bra. Viktig å glede seg. Ikkje meininga å virke dust, og som eg skreiv så hadde eg ikkje samvittighet til å tulle med det likevel. Helt i orden Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Nei, haha. Men det er noe jeg har gledet meg lenge til men melding fra PHS nå: Bli politi - Politihøgskolen Vi har nå gjort oss ferdig med 95% av søkerne som skal ha innkalling i årets opptak, men det gjenstår fortsatt en helt siste finpuss for noen av søkerne. Innkallingen blir derimot ikke sendt ut på epost i dag, og vi satser heller på at vi skal få sendt innkalling til samtlige søkere i løpet av formiddagen i morgen. Då fekk vi svar på det :-) Lenke til kommentar
mfb Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 hva skjer da med oppmelding til opptak? det skulle jo være mulig å gjøre f.o.m i morgen kl 09.00. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Jo. For folk er heilt på tuppa! Lurer på korleis det blir i dagane før hovudsvaret frå samordnaopptak kjem Det var helt for j******! Og skuffelsen var enorm da jeg så at jeg ikke kom in. Lenke til kommentar
juniseg Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Har nå akkurat lest igjennom store deler av forumet fra 2012, og da må jeg bare si at jeg håper virkelig at det går veien for deg i år bmw1502. Prøver hele tiden å være forberedt på det å ikke komme inn, men alle reserveplanene virker igrunn helt uinteressante. Så hva man skal velge om man ikke kommer inn, vil jeg nok bare ta som det kommer. Har nå testet de forskjellige øvelsene: Dykk: Bestått Svømming: 2.20 Pullups i stang: 7 Benkpress (testet på 70 kg, så vet ikke nøyaktig): 70*7 Løping: 18 runder når jeg tok det ganske rolig. Så er innenfor på alle, men føler meg fortsatt ikke trygg. Så gleder meg ekstremt til å komme til opptaksprøvene å bli ferdig med denne gru/glede-følelsen som dette innebærer. Noen som har noen tanker angående når de vil inn på opptak, eller går det litt for det samme? Så lurte jeg på om noen vet noe om man får vite om man er personlig egnet eller ikke tidligere i år, eller om man må vente helt til ca 20 juli fortsatt? Gleder meg til å våkne til forhåpentligvis en mail med litt informasjon om opptaket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå