frøken87 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Takk for det Da blir det nok Bergen på meg. Samma her! Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Til de som er studenter/har vært på opptak før: Forbedret dere noen av øvelsene når opptaket faktisk kom? Og med hvor mye evt? Plutselig blir man overrasket av seg selv! Hehe Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Til de som er studenter/har vært på opptak før: Forbedret dere noen av øvelsene når opptaket faktisk kom? Og med hvor mye evt? Plutselig blir man overrasket av seg selv! Hehe Eg presterte dårligere i bom enn det eg hadde gjort på trening heime Det er jo en fordel å ha kjørt gjennom alle øvelsene slik dei blir gjennomført på opptak, og gjerne tatt alle øvelsene på samma dag også. Mest mulig likt opptaksdagen. Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Eg presterte dårligere i bom enn det eg hadde gjort på trening heime Det er jo en fordel å ha kjørt gjennom alle øvelsene slik dei blir gjennomført på opptak, og gjerne tatt alle øvelsene på samma dag også. Mest mulig likt opptaksdagen. Der var du Stian! Redd du hadde glemt forumet : ) Det husker jeg du sa! Brente du opp alt av krefter på svømminga da? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Til de som er studenter/har vært på opptak før: Forbedret dere noen av øvelsene når opptaket faktisk kom? Og med hvor mye evt? Plutselig blir man overrasket av seg selv! Hehe På bom forbedret jeg med 3 rep. Det har garantert sammenheng med at jeg frem til opptaket kun hadde trent med blybelte. Løpinga vet jeg ikke. Tok ikke løpetesten før opptaket. På svømminga lå jeg på samme tid som før opptaket. Benkpress var null stress lenge før opptaket. Men har hørt om mange som mener de presterer ekstra siden det er en "konkurransesituasjon". Det kan man jo se i toppidretten også. Rekordene blir som regel satt i konkurranser Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Der var du Stian! Redd du hadde glemt forumet : ) Det husker jeg du sa! Brente du opp alt av krefter på svømminga da? Neida, har vore innom å lest med jamne mellomrom! :-) Ja. Eg var sliten i muskulaturen etter svømminga, og det gikk utover resultatet i bom. Var ikkje godt nok trent til å klare to slike øvinger på samma dag :-) Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Neida, har vore innom å lest med jamne mellomrom! :-) Ja. Eg var sliten i muskulaturen etter svømminga, og det gikk utover resultatet i bom. Var ikkje godt nok trent til å klare to slike øvinger på samma dag :-) Det er flott! : ) Skjønner! Gjorde du det som de fleste gjør feil med svømmingen, kaver for mye med armene? Leste på nettet at det er der de fleste blir slitne. I alle fall om de går for hardt ut i utgangspunktet. Har tenkt å holde et jevnt tempo, selv om resultat i svømmingen ikke blir så alt for bra. Tenker det er viktig å spare krefter her. Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Det er flott! : ) Skjønner! Gjorde du det som de fleste gjør feil med svømmingen, kaver for mye med armene? Leste på nettet at det er der de fleste blir slitne. I alle fall om de går for hardt ut i utgangspunktet. Har tenkt å holde et jevnt tempo, selv om resultat i svømmingen ikke blir så alt for bra. Tenker det er viktig å spare krefter her. Tja. eg svømte no inn til eit ganske bra resultat i svømming. var i bassenger noken få ganger før opptaket, og visste at eg kom til å klare kravet lett. MEN; det eg ikkje tenkte på var at eg burde trent meir svømming uansett - slik at muskulaturen vart vant til belastninga og ikkje vart så sliten etterpå. Har jo ikkje svømt regelmessig på endel år I år har eg ikkje tenkt å gje alt for å få best mulig resultat på svømminga! Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Tja. eg svømte no inn til eit ganske bra resultat i svømming. var i bassenger noken få ganger før opptaket, og visste at eg kom til å klare kravet lett. MEN; det eg ikkje tenkte på var at eg burde trent meir svømming uansett - slik at muskulaturen vart vant til belastninga og ikkje vart så sliten etterpå. Har jo ikkje svømt regelmessig på endel år I år har eg ikkje tenkt å gje alt for å få best mulig resultat på svømminga! Jeg skjønner Har ikke prøvd bommen rett etter svømminga, men burde kanskje prøve dette! Svømminga er det jeg ha slitt mest med, så jeg har svømt mandag og onsdag, og av og til på lørdager. Dette har vært helt nødvendig. Har gått fra 3:40 på svømminga til nå 2:18. Jeg har et jevnt tempo på svømminga, hvor jeg ikke sliter meg helt ut. Kjenner det på kondisen etterpå, men musklaturen er helt fin. Har bestandig gått alt for hardt ut på svømmingen, det har ødelagt for de lengdene jeg tenkte å ta etter testen. Uansett, du klarer det nok i år Stian! : ) Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg skjønner Har ikke prøvd bommen rett etter svømminga, men burde kanskje prøve dette! Svømminga er det jeg ha slitt mest med, så jeg har svømt mandag og onsdag, og av og til på lørdager. Dette har vært helt nødvendig. Har gått fra 3:40 på svømminga til nå 2:18. Jeg har et jevnt tempo på svømminga, hvor jeg ikke sliter meg helt ut. Kjenner det på kondisen etterpå, men musklaturen er helt fin. Har bestandig gått alt for hardt ut på svømmingen, det har ødelagt for de lengdene jeg tenkte å ta etter testen. Uansett, du klarer det nok i år Stian! : ) Flott framgang det då! :-) Grattis med det. Berre å stå på vidare. Korleis står det til med dei andre krava? Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Flott framgang det då! :-) Grattis med det. Berre å stå på vidare. Korleis står det til med dei andre krava? Takk! Når det gjelder bom ligger jeg mellom 5 og 9. Avhenger vel hvordan dagsformen er. Startet i september på 0. Benken tar jeg 60kg, 8 reps. Begynte her på 35 kg i september. Dykk bestått. Løpetesten er jeg vel 2 meter unna kravet. Men dette skal gå på et evt. opptak! Skal skal : ) Ligger ikke så ALT for bra an, men jeg skal klare minstekravene. Ettersom jeg aldri har brydd meg om trening osv. så anser jeg dette som en grei fremgang. Enn der? =) Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Takk! Når det gjelder bom ligger jeg mellom 5 og 9. Avhenger vel hvordan dagsformen er. Startet i september på 0. Benken tar jeg 60kg, 8 reps. Begynte her på 35 kg i september. Dykk bestått. Løpetesten er jeg vel 2 meter unna kravet. Men dette skal gå på et evt. opptak! Skal skal : ) Ligger ikke så ALT for bra an, men jeg skal klare minstekravene. Ettersom jeg aldri har brydd meg om trening osv. så anser jeg dette som en grei fremgang. Enn der? =) Virker no som om dette skal gå greit :-) Eg har alle krav inne no, men bom må eg forbetre slik at eg har meir å gå på. Klarer den akkurat Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Virker no som om dette skal gå greit :-) Eg har alle krav inne no, men bom må eg forbetre slik at eg har meir å gå på. Klarer den akkurat Så bra! Det fikser du nok lett! Men når det gjelder rekkefølgen på opptaket. Er det slik at løpingen alltid kommer først? Har jo nevnt at det ser ut til at svømmingen kommer sist her oppe, noe som er veldig uheldig! HUFF. Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Så bra! Det fikser du nok lett! Men når det gjelder rekkefølgen på opptaket. Er det slik at løpingen alltid kommer først? Har jo nevnt at det ser ut til at svømmingen kommer sist her oppe, noe som er veldig uheldig! HUFF. Det gjenstår å sjå! Der eg var i fjor (trondheim), der kom øvelsane i denne rekkefølgen: Dykk Svømming Bom Benk Løp Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Hvor lang tid går det mellom øvelsene? Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Det gjenstår å sjå! Der eg var i fjor (trondheim), der kom øvelsane i denne rekkefølgen: Dykk Svømming Bom Benk Løp Ser ut til at det blir som jeg fryktet. Huffhuff. Må bare gi alt jeg har uansett : ) Fin rekkefølge det der! Noen fra TROMSØ her som skal på opptak? Noen må det jo være! Søker en svømmebuddie frem til opptak. ROP UT : ) Noen må det være! Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Når er siste oppdatering fra deres saksbehandler på samordna opptak? 9 april her! Lurer på om de allerede da har sett på følgeskjemaet Lenke til kommentar
frøken87 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Når er siste oppdatering fra deres saksbehandler på samordna opptak? 9 april her! Lurer på om de allerede da har sett på følgeskjemaet 9. april her og! Ja det har dei nok sikkert, er jo berre ca. to veke til dei sende ut innkalling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå