Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2013


Gjest medlem-261816

Anbefalte innlegg

For de som føler seg ekstremt presset på tid i forbindelse med legetime og erklæringen. Dette ble akkurat postet på : https://www.facebook.com/blipoliti

 

Hei, fikk følgesbrevet idag, men lurer på hvordan det er med fristen for innsending av legeerklæring. Legen min har mest sannsynelig ikke tid å gjennomføre alle testene før 20.mars, og derfor lurer jeg på om det er mulig å ettersende legeerklæringen?

 

 

Bli politi - Politihøgskolen: Hei. Det er ønskelig at søkerne tilstreber å sende all dokumentasjon samlet - innen fristen, men vi er klar over at enkelte ikke klarer å få legetime tidsnok. Send derfor inn øvrig dokumentasjon, og opplys når du forventer å få ettersendt oss legeerklæringen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har kun på vitnemålet, ikkje på attestane :) Hadde samme i fjor og, og det gjekk heilt fint!

 

"Alle dokumenter vedlegges som kopier". Vi godkjenner ikke dokumentasjon sendt via faks eller som vedlegg til epost.

 

Det vil ikke være nødvendig med attesterte kopier.

 

- Det skal fremlegges ved studiestart. Tolker det som at ingen av attestene må ha dette stempelet? Tror jeg har en rett kopi på vitnemålet :)

Lenke til kommentar

"Alle dokumenter vedlegges som kopier". Vi godkjenner ikke dokumentasjon sendt via faks eller som vedlegg til epost.

 

Det vil ikke være nødvendig med attesterte kopier.

 

- Det skal fremlegges ved studiestart. Tolker det som at ingen av attestene må ha dette stempelet? Tror jeg har en rett kopi på vitnemålet :)

 

Ja, det holder nok med stempel på vitnemålet :)

 

Du sendte ikke legeskjemaet og hørselstesten osv. som kopi, men orginaldokument? :)

 

Sendte inn orginalen ja :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...