Alienated82 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 For de som føler seg ekstremt presset på tid i forbindelse med legetime og erklæringen. Dette ble akkurat postet på : https://www.facebook.com/blipoliti Hei, fikk følgesbrevet idag, men lurer på hvordan det er med fristen for innsending av legeerklæring. Legen min har mest sannsynelig ikke tid å gjennomføre alle testene før 20.mars, og derfor lurer jeg på om det er mulig å ettersende legeerklæringen? Bli politi - Politihøgskolen: Hei. Det er ønskelig at søkerne tilstreber å sende all dokumentasjon samlet - innen fristen, men vi er klar over at enkelte ikke klarer å få legetime tidsnok. Send derfor inn øvrig dokumentasjon, og opplys når du forventer å få ettersendt oss legeerklæringen Lenke til kommentar
frøken87 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 No nærma det seg, kjenne sommarfuglane er på plass :-D Denne tida fram mot opptaket kjem nok til å gå kjempe fort 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 No nærma det seg, kjenne sommarfuglane er på plass :-D Denne tida fram mot opptaket kjem nok til å gå kjempe fort Da er vi to! Tror fruen her begynner å bli litt lei av alt snakket mitt om politihøgskolen Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Edit: Svar under Endret 9. mars 2013 av Downhill Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Får vel krysse av på at jeg har vært i kontakt med politiet og heller forklare hvorfor jeg har krysset av på ja om jeg kommer videre til intervjuet Ja, det er nok lurt Man setter ærlighet høyt i politiet, så det slår positivt ut Lenke til kommentar
Cvitamin92 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Hei! Har vært student på PHS i snart ett år no og har lest litt på innleggan som har vært. E det spørsmål rundt opptaket eller nå relatert så e det bare å spør i vei! Endret 10. mars 2013 av Cvitamin92 Lenke til kommentar
frøken87 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Hei! Har vært student på PHS i snart ett år no og har lest litt på innleggan som har vært. E det spørsmål rundt opptaket eller nå relatert så e det bare å spør i vei! Hei takk for det. Kor går du? Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Må man fikse rett kopi stempel på vedleggene til følgeskjemaet? Lenke til kommentar
frøken87 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Må man fikse rett kopi stempel på vedleggene til følgeskjemaet? Eg har kun på vitnemålet, ikkje på attestane Hadde samme i fjor og, og det gjekk heilt fint! Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Eg har kun på vitnemålet, ikkje på attestane Hadde samme i fjor og, og det gjekk heilt fint! "Alle dokumenter vedlegges som kopier". Vi godkjenner ikke dokumentasjon sendt via faks eller som vedlegg til epost. Det vil ikke være nødvendig med attesterte kopier. - Det skal fremlegges ved studiestart. Tolker det som at ingen av attestene må ha dette stempelet? Tror jeg har en rett kopi på vitnemålet Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Eg har kun på vitnemålet, ikkje på attestane Hadde samme i fjor og, og det gjekk heilt fint! Du sendte ikke legeskjemaet og hørselstesten osv. som kopi, men orginaldokument? Lenke til kommentar
frøken87 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 "Alle dokumenter vedlegges som kopier". Vi godkjenner ikke dokumentasjon sendt via faks eller som vedlegg til epost. Det vil ikke være nødvendig med attesterte kopier. - Det skal fremlegges ved studiestart. Tolker det som at ingen av attestene må ha dette stempelet? Tror jeg har en rett kopi på vitnemålet Ja, det holder nok med stempel på vitnemålet Du sendte ikke legeskjemaet og hørselstesten osv. som kopi, men orginaldokument? Sendte inn orginalen ja Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Ja, det holder nok med stempel på vitnemålet Sendte inn orginalen ja Vitnemålet mitt er stemplet med rett kopi tilbake til 2009 da jeg kom inn på jusstudiet. Men det har vel ingenting å si? Lenke til kommentar
frøken87 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Vitnemålet mitt er stemplet med rett kopi tilbake til 2009 da jeg kom inn på jusstudiet. Men det har vel ingenting å si? Nei, det har nok ingenting å sei vil eg tru Lenke til kommentar
Cvitamin92 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Hei takk for det. Kor går du? Studere i Bodø. Ska sies at studian e ganske bra og det e bare å glæd sæ Lenke til kommentar
Rusken4 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Man trenger ikke "rett kopi" stempel. Ved skolestart blir noen tilfeldig studenter valgt til å fremvise originale dokumenter. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Hvordan er kantinene på de ulike skolene? Er jo ingen hemmelighet at man gjerne har dårlig råd som student, så jeg lurer litt på om man kan kjøpe middag her for en grei sum eller hvordan er det? Endret 10. mars 2013 av Mantoius Lenke til kommentar
Rusken4 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Oslo: 30 kr for varm lunch. Middag m/ dessert koster 50 kr. Det er rabatter hvis man betaler med studentkortet. Kortet fylles opp på en betalingsterminal på skolen. Lenke til kommentar
frøken87 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Samme i stavern. Kan du fortelle litt om Stavern som studieplass? Er det langt frå Larvik? Ser på bolig (sjølv om det ikkje er sikkert at eg kjem inn då ) der no. Trivs du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå