Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2013


Gjest medlem-261816

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-261816

Oi.. prøvde på å hang-ups (utført på politihøgskolevis) i dag. Klarte bare 3 :huh: Hadde en dårlig dag i dag og merka at energien ikke var på topp, men det satt jo en ganske så vekker i meg. Må nok trene som en helt på nedtrekk osv for å ikke drite meg ut på hang-ups.

 

Er ikke min sterkeste øvelse kan man si.

 

Korleis går det med hang upsen? :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel oppe i 6 stykker som pers nå og enda flere skal det bli :)

Vurderer å gå over på å løfte med vektbelte for å se om det vil gi noen framgang. Er egentig ikke så veldig viktig for meg å klare en hau med hangups, men det kan være greit å være 100% sikker på å klare kravet selv om man skulle være noe utslitt pga tester før hang-ups blir testet.

Lenke til kommentar

Er vel oppe i 6 stykker som pers nå og enda flere skal det bli :)

Vurderer å gå over på å løfte med vektbelte for å se om det vil gi noen framgang. Er egentig ikke så veldig viktig for meg å klare en hau med hangups, men det kan være greit å være 100% sikker på å klare kravet selv om man skulle være noe utslitt pga tester før hang-ups blir testet.

 

Jeg har trent en del med belte og merker oftest merkverdig fremgang når jeg etter en lengre periode fjerner det. :-) Anbefales!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816

Er vel oppe i 6 stykker som pers nå og enda flere skal det bli :)

Vurderer å gå over på å løfte med vektbelte for å se om det vil gi noen framgang. Er egentig ikke så veldig viktig for meg å klare en hau med hangups, men det kan være greit å være 100% sikker på å klare kravet selv om man skulle være noe utslitt pga tester før hang-ups blir testet.

 

Så herlig med framgang! :-) Grattis. Stå på vidare.

Du søker Oslo på første?

Lenke til kommentar

Cv.. Passbilde?! Me får all info. når følgeskjema blir lasta opp på SO sine sider :) No folkens er det ikkje lenge igjen til opptaket!!!!!!

Det var det jeg også trodde, men fikk inntrykk i tråden her at folk hadde ordna alt og var klare til innsending. :) Men da er det bare å vente.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816

Hehe, det var det jeg tenkte også før jeg prøvde meg på hjemmebane før jeg dro inn til opptakene. Det var 6 LANGE minutter. Men er man i generell god form så går det bra. :)

 

Eg syns faktisk at ein kjem ganske langt med berre vilje i denne øvinga.

Lenke til kommentar

Så herlig med framgang! :-) Grattis. Stå på vidare.

Du søker Oslo på første?

Takker :) Det gir meg i alle fall mye motivasjon når jeg klarer å øke antall rep.

 

Søker Oslo på første ja, men tror nok ikke jeg har gode nok karakterer til å komme inn der om snittet holder seg like høyt som i fjor. Ligger sånn akkurat på grensa, så om snittet synker så kan det være en mulighet i Oslo.

 

Det eneste jeg ikke kan styre nå er hvordan det vil gå på intervjuet. Jeg håper og ber om at jeg ikke blir nervøs, for blir jeg nervøs så er jeg redd jeg vil svare så kort at de oppfatter meg som lite utadvendt - og det er ikke positivt. Uansett så tenker jeg på den andre siden at de nok skjønner at noen kan være litt nervøse og litt nervøsitet viser vel bare at man er skjerpet og tar det seriøst.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816

Noen som skal på opptak i Tromsø? La meg høre :)

 

Har dei opptak i Tromsø?

 

 

RED: Sjekka det sjølv, og seff har dei det. Hadde vel blitt langt for mange om tr.heim var det nærmaste.

Endret av medlem-261816
Lenke til kommentar

Noen som har sett nattpatruljen forresten? Gleder meg til hver episode, gir et sabla gøts :)

Har sett alle episodene til nå og må si det er morsomt å se hvor varierte oppdragene kan være og også hvor forskjellige politifolk er.

Synes han unge i Trondheim (Olav?) virker veldig trygg og flink for å være så ung. Han har lik bakgrunn som meg også faktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...