Tom&Jerry Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) Klarer nå 5 hang-ups Klarer benkpress godt innenfor kravet, løp regner jeg med skal gå fint med 10:15 på 3000-meter som utgangspunkt, dykk vil gå fint - så har vi bare igjen å teste svømminga. Er en god stund siden jeg har vært på svømmehallen og jeg har alltid tenkt at bassenget her i kommunen er 50 meter og tenkte videre da at "2.30 er jo lett" men det viser seg jo at bassenget er 25 meter! Har ikke snøring på svømming. Det blir 3 turer fri stil og en tur rygg. Tror jeg burde ta meg noen turer på svømmehallen med vanntett stoppeklokke Sikkert blitt spurt om før og det står sikkert en eller annen plass, men noen som vet hvor opptaksprøvene gjennomføres i år? Endret 23. februar 2013 av Mantoius Lenke til kommentar
Rusken4 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 I fjor var det opptaksprøver i Oslo, Kristiansand, Bergen, Trondheim og Bodø tror jeg. Skulle ikke forundre meg om det er på de samme plassene i år. Lenke til kommentar
frøken87 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Finne ingen som viser god teknikk på bryst svømming?!:/ Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Opptaksprøver i Tromsø også Frøken: søk på breaststroke. Den teknikken jeg kjører :-) Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 I fjor var det opptaksprøver i Oslo, Kristiansand, Bergen, Trondheim og Bodø tror jeg. Skulle ikke forundre meg om det er på de samme plassene i år. Ingen i stavanger? Lenke til kommentar
frøken87 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Ingen i stavanger? Nei Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) Finne ingen som viser god teknikk på bryst svømming?!:/ HER står vel en del nyttig angående svømming? Ser ut som det blir en flytur til Bergen for å gjennomføre opptaksprøvene da gitt. Endret 23. februar 2013 av Mantoius Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Nei HER står vel en del nyttig angående svømming? Ser ut som det blir en flytur til Bergen for å gjennomføre opptaksprøvene da gitt. Shait. Blir Bergen på meg også da. Lenke til kommentar
frøken87 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 HER står vel en del nyttig angående svømming? Ser ut som det blir en flytur til Bergen for å gjennomføre opptaksprøvene da gitt. Takk for link Skal på opptak i Bergen eg og Lenke til kommentar
Tia Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Jeg er 20 år og søker dermed naturligvis for første gang. Håper ikke alderen skal være noen hindring, og jeg tror heller ikke at det kommer til å være det Studerer idrettsfag nå, og fullfører egentlig kun for de to ekstrapoengene det gir meg. Alderen din er ingen hindring, den yngste i klassen min i år fylte 20år i løpet av første semester. Og de fleste er mellom 21 til 25. Det handler først og fremst om modenhet, om du er klar for å ta ansvar for andre mennesker, kunne ha så mye makt uten å misbruke det og holde hode kaldt i stressende situasjoner. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Til dere som sliter med svømmingen. Speedo/bokser er et MUST, briller og lue er ikke en ulempe heller. Var flere som møtte med badebukse i fjor, det blir som å ha en plastpose hengene bak seg som samler opp vann. Det blir MYE tyngre og du vil bli sliten mye fortere. Om du velger å svømme bryst bør du passe på å lære deg grunnleggende teknikk. Det er ikke akkuratt mosjonsvømming som gjelder på opptaket. Selv svømte jeg 1.29 på opptaket i fjor, da ble det 75 bryst og ikke crawl da jeg ikke behersker crawl så godt. Endret 24. februar 2013 av bmw1502 Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Til dere som sliter med svømmingen. Speedo/bokser er et MUST, briller og lue er ikke en ulempe heller. Var flere som møtte med badebukse i fjor, det blir som å ha en plastpose hengene bak seg som samler opp vann. Det blir MYE tyngre og du vil bli sliten mye fortere. Om du velger å svømme bryst bør du passe på å lære deg grunnleggende teknikk. Det er ikke akkuratt mosjonsvømming som gjelder på opptaket. Selv svømte jeg 1.29 på opptaket i fjor, da ble det 75 bryst og ikke crawl da jeg ikke behersker crawl så godt. Kjører tettsittende bokser i tillegg til briller. Terper teknikk som bare det. Ønsker samtlige lykke til i alle fall! Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Grunnen til det er fordi jeg har hørt at det er et veldig godt miljø der. Lite og intimt. Hadde tenkt Oslo, men hørte at lokalene der er overfylt og utdatert, så da vle valget lett. Du havner i Oslo siste året uansett... Lenke til kommentar
Fub Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Du havner i Oslo siste året uansett... Jeg vet Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Du havner i Oslo siste året uansett... Gjør man? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 har det noe å si om man har tatoveringer? jeg har 2 stk, begge på overarmene. kun så vidt at den ene synes ca 5cm dersom jeg har på meg en litt kort t-skjorte. har dette noe å si? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Antagelig ikke. Er det et hakekors stiller saken seg litt annerledes da jeg og endel andre har tattoveringer på skolen og det er null problem. Endret 25. februar 2013 av Downhill Lenke til kommentar
frøken87 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Gjør man? Ja, visst du søke Kongsvinger, så går du siste året i Oslo Lenke til kommentar
c-bool Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Må man ha oppnådd Generell studiekompetanse FØR fristen 1. mars? ble litt usikker nå. trodde det holdt å sende inn kompetansebevis fra vg1 og vg2 og ettersende vitnemålet fra vg3 påbygg før 1. juli? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå