st2016 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Tydeligvis altfor mye å gjøre Alienated! Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Nå kan ikke jeg svare for de som går i B1, men det har nok vært en uke uten forelesninger i faglig øyemed, mye info og muligens endel alkohol i og med at det har vært fadderuke. De ser helt sikkert på B3 studentene og gleder seg til de selv får uniformen rundt juletider. Det blir videre et bra år med mye teori, som igjen gjør at man gleder seg veldig mye til praksis i B2. Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Hvordan er det på skolen? Trives veldig godt så langt! 1 Lenke til kommentar
Alienated82 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Trives veldig godt så langt! Trodde ikke du kom inn? Hva skjedde? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Får kjøpt fin og rimelig sekk på skolen med PHS logo, med plass til pc fikk du kjøpt denne på phs i oslo? Lenke til kommentar
heisann1 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 fikk du kjøpt denne på phs i oslo? Fikk kjøpt den i Oslo når jeg gikk B1, nå må den kjøpes på nett Lenke til kommentar
Alienated82 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Her; http://phs.no/For-studenter/nettbutikk/ Er det noen som har laget opptak 2014 tråd ennå? Det er vel på tide nå Endret 28. august 2013 av Alienated82 Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Her; http://phs.no/For-studenter/nettbutikk/ Er det noen som har laget opptak 2014 tråd ennå? Det er vel på tide nå Lagde en for en stund siden.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1530242&st=0&p=20813257 Bare begynn å diskuter. Blir fraværende i tråden, men svarer på spørsmål som jeg kan svare på. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Er det slik at man skal overvære en obduksjon under studiet? Når finner det sted? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Nei, dette er ikke et krav. Men har man mulighet så kan man slenge seg på hvis man ønsker. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Når gjøres det da? Første året? Siste året? Lenke til kommentar
mezzanine Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Når gjøres det da? Første året? Siste året? Tror ikke det er noe fasitsvar på det, all den tid det ikke er skolen som har rutiner på å legge opp til det, men skjer som regel via bekjentskaper (alt fra lærere, folk på stasjonen etc), og som regel som et resultat av spesiell interesse. Har inntrykk av at det vanligste er i B2. Det er i hvert fall ikke pensum, for å si det slik. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Det vanligste er i B2 ja, når man er ute på driftsenhetene. Er det et mistenkelig dødsfall, så vær litt på og spør om å få bli med på obduksjonen. Det er vel det beste rådet jeg kan gi. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Merkelig, jeg mener å ha hørt om at det kommer store menger studenter på en gang. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Hva mener du? Store mengder studenter hvor? Til politidistriktet, politistasjonen, lennsmannskontoret? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Det er ikke et krav at man må være store mengder studenter for å bli med på en obduksjon. Selv om dette selvfølgelig kan variere fra distrikt til distrikt. Uansett; vær frampå i praksisåret og vis at du vil lære. Jeg har vært med på to obduksjoner i løpet av de 4 første ukene av B2. Kan ikke si at vi har vært vært veldig mange studenter med. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Ser vi skal vaksineres mot noe om to uker. Noen som vet hvilke vaksine® det er snakk om? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hepatitt A og B hvertfall. Vet ikke om C. Lenke til kommentar
stskjo Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hei! Noen her som skal søke i 2014? Er det opprettet en ny tråd for 2014? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå