i93 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Angående dokumentasjonskontrollen ved studiestart: Må man vise original av politiattesten også? Jeg fikk nemlig beskjed om å sende inn originalen når jeg søkte. Lenke til kommentar
Northpole Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hei alle godtfolk, er det mange over 30 som starter i Oslo på PHS? Blir hyggelig å treffe nye folk som man skal "slit" med i årene fremover. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Får kjøpt fin og rimelig sekk på skolen med PHS logo, med plass til pc Ja, hørte om dette. Men hvor stor sekk har man behov for? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Det kommer jo helt an på hvor mange bøker du gidder å ta med. 20-25 liter burde holde i massevis. Kjøper du Norges Lover må du ha 80 liter. 1 Lenke til kommentar
jani689 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Hei er det noen her som har kommet inn i Bodø og trenger et sted å bo? Har et ledig rom i 3 roms leiligheT:) Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Angående dokumentasjonskontrollen ved studiestart: Må man vise original av politiattesten også? Jeg fikk nemlig beskjed om å sende inn originalen når jeg søkte. Nei Lenke til kommentar
i93 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Nei Hva med legeerklæringen? Endret 11. august 2013 av i93 Lenke til kommentar
heisann1 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Ja, hørte om dette. Men hvor stor sekk har man behov for? For meg har den holdt i masse vis, har jo ikke så mange forskjellige fag hver dag Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hva med legeerklæringen? Ikke den heller. Dersom du blir plukket ut til dokumentkontroll får du beskjed om hva du skal legge frem. "Alle dokumenter som har vært benyttet i forhold til poengberegning, eller for på annen måte å dokumentere utdanning eller arbeidserfaring i årets opptak, skal framlegges i original utgave. Da særlig vitnemål, tjenestebevis, karakterutskrifter og arbeidsattester. Legeerklæring og medisinske opplysninger som ble sendt inn i original utgave i utgangspunktet, trenger med andre ord ikke å legges fram. Heller ikke politiattest." 1 Lenke til kommentar
ZALOM Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hei.. Ser på studweb at det er mulig å bekrefte/ endre studieplan. Er dette noe vi skal gjøre alene eller får vi hjelp til dette når vi begynner på skolen? Ser også at jeg kun er registrert med 60 studiepoeng i første og andre klasse, men ingen studiepoeng i tredje klasse. Altså 120 studiepoeng totalt. Et spørsmål til: Hvor mange eksamener er det, både totalt og hvert semester. Er det prøver/innleveringer jevnlig eller kun eksamen i et fag? Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Bekreftelse av studieplan er tydeligvis såpass intrikat at vi måtte på "opplæring" for å vite hvordan man skal gjøre det. Det er egentlig veldig enkelt, men du får beskjed etter skolestart om å gjøre det. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Jeg har allerede gjort det. Var jo bare å trykke 'bekreft studieplan' eller noe sånt. Muligens jeg har gjort noe feil, men jeg har forstått det slik at det er mange som har gjort dette allerede. Lenke til kommentar
tychoxxx Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hvordan logger man seg inn på studentweb a? Har ikke fått noe passord dit? Lenke til kommentar
i93 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Skriv inn fødselsnr og trykk på knappen "send pin-kode på epost". Lenke til kommentar
tychoxxx Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Noen som har betalt semesteravgiften foreløpig? Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Tror ikke det er mulig enda. I hvert fall har ikke jeg muligheten til å betale på min studieweb. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hvis dere logger inn på studweb kan dere se hvilken klasse dere har havnet i. Man ser det på startsiden under "kull". Jeg havnet i H. Noen andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå