thravn Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Noen som vet når det er semesterstart ved Kongsvinger? Finner det ikke noen plass, men leste en gang det var 20. august, men vil ikke si det for sikkert siden kilden er blitt borte. Nvm, fant svaret på SO Endret 19. juli 2013 av thravn Lenke til kommentar
mv1992 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Enig i mye av det du sier. Det er ikke meningen å framstå for selvsikker, men jeg mener de har vurdert feil og at jeg som person tilfredsstiller alle kravene til PHS. Jeg inkluderte, lyttet og kom med gode innspill under casen. Svarte og pratet flytende og saklig under hele intervjuet. Det var ingen spørsmål jeg følte ble vanskelig eller hvor svaret var lite reflektert. Satt igjen med en veldig god følelse totalt sett. Scoret bra på de testene også. Jeg skjønner fint lite av konklusjonen - enda jeg ikke vet hvorfor de ikke finner meg egnet. Ikke gøy å være en av de omlag 200 som havner i den kategorien. Det føles liksom bare ikke rett. Hvor og når var du på opptak og intervju? Lenke til kommentar
kanontoretang Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Noen som vet når det er semesterstart ved Kongsvinger? Finner det ikke noen plass, men leste en gang det var 20. august, men vil ikke si det for sikkert siden kilden er blitt borte. Alle planer og oversikter finnes veldig lett tilgjengelig på phs.no. I tillegg står det tydelig i brevet du har fått fra PHS inne på Samordna Opptak siden din, når skolestart er. Lenke til kommentar
mv1992 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Hvis noen kunne tenke seg å møtes i Oslo før vi begynner, hadde det vært hyggelig å bare tatt en kaffe og møtt litt flere politistudenter som skal gå i hovedstaden Lenke til kommentar
kanontoretang Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Hvis noen kunne tenke seg å møtes i Oslo før vi begynner, hadde det vært hyggelig å bare tatt en kaffe og møtt litt flere politistudenter som skal gå i hovedstaden God idé, følger opp med å spørre om det finnes noen PHS Kongsvinger fra Rogaland her? Stvg/Sandnes/Jæren osv? Lenke til kommentar
i93 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Hvis noen kunne tenke seg å møtes i Oslo før vi begynner, hadde det vært hyggelig å bare tatt en kaffe og møtt litt flere politistudenter som skal gå i hovedstaden God ide! Jeg er med! Med forbehold om jeg kommer inn da, er nr 2 på ventelista Lenke til kommentar
Svibel Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Skrev et lignende innlegg for litt siden, men tenkte å høre med dere nå som vi har fått svar! Jeg bor i en leilighet på Majorstuen (5-10 min gange fra PHS i Oslo) med plass til 2 studenter til. Hadde vært morsomt å bo med andre politistudenter!! Er det noen som kunne være interessert i det, er det bare å sende PM! Gratulerer igjen til alle som kom inn! Nå starter drømmen for min del Jeeeg vil! Lenke til kommentar
jente87__ Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Hvis noen kunne tenke seg å møtes i Oslo før vi begynner, hadde det vært hyggelig å bare tatt en kaffe og møtt litt flere politistudenter som skal gå i hovedstaden Ja jeg er helt med! Må jo feire at vi har kommet inn i Oslo! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Det kunne jeg også godt tenkt meg å vært med på! Lenke til kommentar
jente87__ Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Det kunne jeg også godt tenkt meg å vært med på! Gleder meg allerede! 1 Lenke til kommentar
Holiday Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Henger meg med på den Hyggelig å bli kjent med litt folk før man begynner. Lenke til kommentar
jente87__ Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Henger meg med på den Hyggelig å bli kjent med litt folk før man begynner. Foreslår neste uke eller den slags! Ta en skikkelig feiring! Lenke til kommentar
Trii Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) slettet Endret 21. juli 2013 av Trii Lenke til kommentar
Svibel Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Neei, jeg kommer jo ikke enda ( Lenke til kommentar
jente87__ Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Jeg er med! Laget en tråd om det på Fitnessbloggen også! http://forum.fitnessbloggen.no/conversations/phs-oslo-d.8795/ Ja, alle skal med! Lenke til kommentar
Svibel Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Jeg kjører nedover fra Trondheim til den dagen vi skal møtes, så gjerne si ifra i god tid, så jeg rekker å kjøre nedover Lenke til kommentar
mv1992 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Har mine mistanker om at vi er litt de samme personene som også er med på fitnessbloggen, Hehe! Jeg skal til Oslo neste uke, så hvis noen vil møtes er det bare å sende melding på innboksen her så kan vi avtale og finne på et eller annet jeg har veldig lyst iallefall! Lenke til kommentar
Svibel Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Kan ikke dere som allerede er i Oslo bestemme en dato, så kommer jeg nedover til da. Det ble sagt kaffe, men tar gjerne en øl i samme slengen jeg er der Lenke til kommentar
jente87__ Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Kan ikke dere som allerede er i Oslo bestemme en dato, så kommer jeg nedover til da. Det ble sagt kaffe, men tar gjerne en øl i samme slengen jeg er der Endret 21. juli 2013 av jente87__ Lenke til kommentar
jente87__ Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Oki! Har forslag! Tirsdag kveld førstkommende? På feks gamle major, vi kan jo lage en privat tråd eller den slags,sånn at alle ikke trenger å følge med på dette! Endret 21. juli 2013 av jente87__ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå