Matbor Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Noken som veit korleis treningsrommet i Stavern er? Har dei tredemølle og alt som trengs for ei god økt? Lurer fælt på det samme Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Det stemmer tror jeg. Jeg var 28. Så godtok jeg og er brått 27 noen timer seinere Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Er interessert i pensumbøker for første året. Send meg en PM. Lenke til kommentar
I16 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg kjøper også gjerne B1-bøker Bare å sende meg PM. Lenke til kommentar
frøken87 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Lurer fælt på det samme Har leita etter treningssenter her i Stavern, men ser ut som ein må til Larvik. Er spent på det treningsrommet på skulen Lenke til kommentar
i93 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg har snakket med noen som har gått PHS i Stavern. Skal visstnok være et bra treningssenter der Lenke til kommentar
frøken87 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg har snakket med noen som har gått PHS i Stavern. Skal visstnok være et bra treningssenter der Ok:) Takk for svar! Lenke til kommentar
frk_direktiv Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg lå som nr. 105 på venteliste i Oslo, hehe.. men nå er jeg faktisk nr. 87! Ikke at jeg tror at jeg skal komme inn i Oslo, men dette viser at det er håp for dere som er mye lengre opp på ventelista! Er veldig interessert i å kjøpe pensumbøker for B1 jeg også, bare send PM. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Værre i bodø frk,jeg har gått fra 28 til 27. Får håpe jeg får svar av opptakskontoret i morgen angående karakterene så slipper jeg å tenke på venteliste. Skal også ringe fylkeskommunen og høre med de. Slik som det er nå blir både de gamle og nye karakterene/fagene telt med i snittet. Så om jeg har en 3er og får en 6er på den nye eksamen vil jeg kun få 4,5 som gjeldende pga den gamle står der fremdeles og trekker snittet ned. Lenke til kommentar
frk_direktiv Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Værre i bodø frk,jeg har gått fra 28 til 27. Får håpe jeg får svar av opptakskontoret i morgen angående karakterene så slipper jeg å tenke på venteliste. Skal også ringe fylkeskommunen og høre med de. Slik som det er nå blir både de gamle og nye karakterene/fagene telt med i snittet. Så om jeg har en 3er og får en 6er på den nye eksamen vil jeg kun få 4,5 som gjeldende pga den gamle står der fremdeles og trekker snittet ned. Håper virkelig det ordner seg!! Lenke til kommentar
livtherese Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg har kommet inn i Stavern, og har fått rom i et flott hus med 5 soverom, 400m fra skolen! I følge huseier er vi 3 jenter og 1 gutt så langt, så det er fortsatt et rom ledig skulle helst være 3 jenter og 2 gutter. Lenke til kommentar
Jmarth Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg har kommet inn i Stavern, og har fått rom i et flott hus med 5 soverom, 400m fra skolen! I følge huseier er vi 3 jenter og 1 gutt så langt, så det er fortsatt et rom ledig skulle helst være 3 jenter og 2 gutter. Heter husverten Mats? Isåfall blir vi samboere :> 1 Lenke til kommentar
livtherese Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Heter husverten Mats? Isåfall blir vi samboere :> Dessverre, han heter Kristian! Men da blir vi iallefall medstudenter! Lenke til kommentar
mfb Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg er interessert i å kjøpe pensumbøker for B1, bor i Oslo. Send pm Lenke til kommentar
timberius Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Finnes det noen bokliste ute for B1 nå? eller forandrer denne seg noe i fra år til år? Surt å kjøpe bøker en ikke har bruk for evt. Lenke til kommentar
Sindrehj Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Her er fagplanen for B1, studieåret 2013/2014: http://www.phs.no/Do...agplan%20B1.pdf Der står alle bøkene som er pensum, men råder dere til å vente litt med kjøp av bøker. Det er nemlig slik at mange av bøkene som står som pensum ikke er nødvendige. Jeg kom godt ut av skolen med kun de aller nødvendigste bøkene. Sparte også en del penger på det... Endret 18. juli 2013 av Sindrehj Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Er det slik at man må takke ja til tilbud om venteliste før man kan rykke oppover? Jeg har en kamerat som er langt bak på ventelisten som har rykket opp noen plasser. Mens jeg fortsatt står som nr 3 Har/hadde du virkelig ikke takket ja? Var du ikke sikker på det, eller tenkte du bare at du ikke trengte å foreta deg noe? I B2 fikk jeg først avslag på å jobbe, men det løste seg. Hva måtte til for å få tillatelse? Lenke til kommentar
i93 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Jeg bor i kollektiv i Oslo med to kamerater, men han ene flytter ut 4 september! Vi skal med andre ord få inn en ny! Er på Holbergs plass/Bislett og koster 4600 i mnd! Vi tenkte ha visning 12 august, hadde vært artig om noen herfra ville komme å se :-) Jeg har sendt deg en personlig melding ang. leiligheten! Har/hadde du virkelig ikke takket ja? Var du ikke sikker på det, eller tenkte du bare at du ikke trengte å foreta deg noe? Jeg var ikke sikker på hvor jeg ville studere, men nå har jeg bestemt meg, og har takket ja til å stå på venteliste til Oslo. Lenke til kommentar
frøken87 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Eg er interessert i å kjøpe pensumbøker for B1. Send PM dersom du har Lenke til kommentar
kanontoretang Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Om bare en snau måned er vi igang, jeg gleder meg stort til Kongsvinger, kommer nok til å være en spesiell dag, første skoledag.. Blir spennende å se poenglistene til Samordna i dag, slik jeg har forstått det har stort sett Kongsvinger & Oslo holdt seg stabile i antall poeng, Bodø har falt ørlite, mens Staveren tydelig er det nye store (gått fra 42.9 i 2011 til 45.4 i år eller noe slik, ord.kvote) Endret 19. juli 2013 av stavangern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå