Tom&Jerry Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) *snip* Endret 22. juli 2013 av Mantoius Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Blæh!! Holder på å spy av spenning. Likevel vil jeg ikke lese resultatet før jeg er hjemme i kveld. Kan man komme noe sted med en klage om det ikke skulle gå veien? Finnes det noen historier? Lenke til kommentar
brgz Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Blæh!! Holder på å spy av spenning. Likevel vil jeg ikke lese resultatet før jeg er hjemme i kveld. Kan man komme noe sted med en klage om det ikke skulle gå veien? Finnes det noen historier? Vil tro det kun kan skje ved formelle feil. Lenke til kommentar
mv1992 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Hei! Ved en feiltagelse har svarene i nettsøknaden vært tilgjengelig å se i en kort periode. Svarene som lå ute er korrekte, men fordi vi ikke har fått produsert ferdig all informasjonen som skal ut ennå, er nå svarsiden stengt igjen. Vi legger alle svarene ut igjen i løpet av kvelden. Vi beklager dette på det sterkeste. Vennlig hilsen, Samordna opptak Jeg ringte dem også, bare sånn for sikkerhets skyld. Og de sa også at det stemte! Og JEG FIKK TILBUD I OSLO!! HURRA Endret 17. juli 2013 av mv1992 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg hadde 57,6 poeng takket være 8 alderspoeng (er 25 år) og 2 studiepoeng for utdannelse. Ligger på rett under 40 poeng, men da etter 23/5-regelen og med mine 23 år har jeg derfor 0 alderspoeng (teller ikke før fylte 24 på 23/5). Kommer jeg ikke inn i år skal jeg ta to eksamener i to mediefag jeg strøyk i, så har jeg GENS og havner langt oppe på poengsummen. Så om det er det som er barrieren, så skal jeg enkelt klare det. Jeg får selv 8 alderspoeng, og tror jeg får 2 studiepoeng. Det siste må jeg sjekke mer opp i etter ferien. Men på grunn av latskap når jeg gikk på VGs så sank snittet mitt fra 4,7 til 3,7 i løpet av de siste to årene... Surt nå i ettertid, for jeg vet jeg kunne gjort mye bedre! Jeg ender vel på rundt 47,5. Krysser fingrene for de som fortsatt venter Forresten, noen som vet om en karakter i fra teorieksamen i forbindelse med fagprøve teller på snittkarakteren? Det hadde i alle fall mye å si for Lånekassen. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Noen som vet om et bofellesskap med politistudenter i Oslo? Hadde vært gøy å bo med noen likesinnede Lenke til kommentar
jente87__ Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Noen som vet om et bofellesskap med politistudenter i Oslo? Hadde vært gøy å bo med noen likesinnede Enig! Hadde vært gøy! Hei! Ved en feiltagelse har svarene i nettsøknaden vært tilgjengelig å se i en kort periode. Svarene som lå ute er korrekte, men fordi vi ikke har fått produsert ferdig all informasjonen som skal ut ennå, er nå svarsiden stengt igjen. Vi legger alle svarene ut igjen i løpet av kvelden. Vi beklager dette på det sterkeste. Vennlig hilsen, Samordna opptak Jeg ringte dem også, bare sånn for sikkerhets skyld. Og de sa også at det stemte! Og JEG FIKK TILBUD I OSLO!! HURRA Wee da er vi 2! Dette blir awesome! Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hvorfor vet sånn alle i tråden svaret? Sitter alle her oppe på natten? Lenke til kommentar
Jmarth Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hvorfor vet sånn alle i tråden svaret? Sitter alle her oppe på natten? Jeg så resultatet kvart over 7 idag tidlig, fordi jeg skulle på jobb. Lenke til kommentar
jente87__ Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hvorfor vet sånn alle i tråden svaret? Sitter alle her oppe på natten? Haha nei. Svarene var ute frem til Kl 09 Lenke til kommentar
mv1992 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hvorfor vet sånn alle i tråden svaret? Sitter alle her oppe på natten? Jeg sjekket i dag morges i 9-tiden. Da var mitt der Hvor gamle er dere som er kommet inn? Er litt spent på alderen på folket! Jeg er 20, og kom inn i Oslo. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) *snip* Endret 22. juli 2013 av Mantoius Lenke til kommentar
jente87__ Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg sjekket i dag morges i 9-tiden. Da var mitt der Hvor gamle er dere som er kommet inn? Er litt spent på alderen på folket! Jeg er 20, og kom inn i Oslo. Så utrolig bra, gratulerer! Har hørt at det er godt gjort å komme inn så ung også i Oslo med det høye poengsnittet, dødsbra! Jeg er 25! Tok en annen utdannelse først før jeg søkte Lenke til kommentar
thiho Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hva betyr det stjernetegnet (*) ved ventelisten? Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Havna du på venteliste? Ønsker du å si noe om hvor mange poeng du hadde? Lenke til kommentar
i93 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg sjekket i dag morges i 9-tiden. Da var mitt der Hvor gamle er dere som er kommet inn? Er litt spent på alderen på folket! Jeg er 20, og kom inn i Oslo. Jeg er også 20 (93-modell) og står som nr.3 på venteliste til Oslo. Regner med at det skal gå bra Lenke til kommentar
jente87__ Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg er også 20 (93-modell) og står som nr.3 på venteliste til Oslo. Regner med at det skal gå bra Så utrolig bra! Går garantert veien da, ja Lenke til kommentar
Jmarth Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg er også 20 (93-modell) og står som nr.3 på venteliste til Oslo. Regner med at det skal gå bra Jeg blir 23 i i slutten av juli, beste bursdagspresangen! har jobbet og hatt 1 år i militæret i forkant. Lenke til kommentar
mv1992 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Er så glad for jeg sjekka idag morges nå... Ellers hadde jeg sittet bom stille foran pcen resten av dagen Endret 17. juli 2013 av mv1992 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå