Bjørnegutten Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hvis dere logger inn på SO nå, står det fortsatt tilbud om plass? Hos meg står det "viser ikke informasjon før hovedopptaket". Håper jeg ikke har tatt seieren på forskudd :/ Lenke til kommentar
Jmarth Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hvis dere logger inn på SO nå, står det fortsatt tilbud om plass? Hos meg står det "viser ikke informasjon før hovedopptaket". Håper jeg ikke har tatt seieren på forskudd :/ Står det samme hos alle andre vi får ikke mulighet til å svare enda. Lenke til kommentar
jente87__ Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 hos meg stod det tilbud! og nå er det borte!!!! hos dere og? Lenke til kommentar
Bjørnegutten Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 hos meg stod det tilbud! og nå er det borte!!!! hos dere og? Ja!! Liker ikke det.... Lenke til kommentar
jente87__ Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hvis dere logger inn på SO nå, står det fortsatt tilbud om plass? Hos meg står det "viser ikke informasjon før hovedopptaket". Håper jeg ikke har tatt seieren på forskudd :/ her og!! huff! stod jo tilbud hos meg og nå er det borte! har sagt til nesten alle jeg kjenner allerede at jeg har kommet inn, sykt kleint om det er en feil, haha. Lenke til kommentar
I16 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Står akkurat det samme her. Regner jo ikke med at de først sende ut ett svar og så sender ut et annet? Lenke til kommentar
tychoxxx Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Samme her, men kan ikke skjønne at dem kan forandre på tilbudet. Sikkert bare en glipp at det var tilgjengelig allerede nå.. Lenke til kommentar
jente87__ Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Ja!! Liker ikke det.... skulle liksom vise til romkameratene mine at jeg hadde kommet inn, så var det borte da jeg logget inn! haha. Lenke til kommentar
Jmarth Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) her og!! huff! stod jo tilbud hos meg og nå er det borte! har sagt til nesten alle jeg kjenner allerede at jeg har kommet inn, sykt kleint om det er en feil, haha. Ringte PHS nå, og de bekreftet plassen min selv om det er forsvunnet fra SO! så slapp av folkens! vi får mail ila dagen! Endret 17. juli 2013 av Jmarth Lenke til kommentar
jente87__ Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 wæ må ringe jeg også!!! Ringte PHS nå, og de bekreftet plassen min selv om det er forsvunnet fra SO! så slapp av folkens! vi får mail ila dagen! ahh good for you! ble plutselig usikker på om jeg faktisk bare hadde sett syner! men får ringe å dobbeltsjekke.... Lenke til kommentar
I16 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Ringte SO nå, de la ut svarene med en feil, men svarene er riktige og vil bli lagt ut igjen på nytt i kveld. Lenke til kommentar
jente87__ Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 håper det!! tør virkelig ikke si til flere at jeg kom inn selv om det stod tilbud! ringte phs oslo nå, og hun damen bare "ja sannsynligvis er det riktig".. ehhh.. jaja Lenke til kommentar
Jmarth Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 håper det!! tør virkelig ikke si til flere at jeg kom inn selv om det stod tilbud! ringte phs oslo nå, og hun damen bare "ja sannsynligvis er det riktig".. ehhh.. jaja Går nok bra hun damen sjekket meg opp mot fødsels og personnummer, og bekreftet plassen. Lenke til kommentar
jente87__ Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Går nok bra hun damen sjekket meg opp mot fødsels og personnummer, og bekreftet plassen. vi kom kanskje til samme dame! min sa bare at jeg var kvalifisert! sjekket meg opp med fødselsnummer! Lenke til kommentar
kanontoretang Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg tok også en telefon til PHS direkte, og fekk beskjed om at det vi har sett, det gjelder. Det er ingen feil, og ingenting vil bli trukket tilbake. Alt er klart, men skal bli sluppet til et bestemt tidspunkt. Så, pust ut, dette ordner seg ...nå gleder jeg meg bare til Kongsvinger, en STOR gratulasjon til alle som kom inn Lenke til kommentar
juniseg Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Uueeeee!! Inatt ble jeg straffet før å ikke sitte oppe å følge med! Må fortsatt vente noen timer før jeg får vite noe.. + GRATULERER TIL ALLE SOM KOM INN !! Lenke til kommentar
jente87__ Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Uueeeee!! Inatt ble jeg straffet før å ikke sitte oppe å følge med! Må fortsatt vente noen timer før jeg får vite noe.. hehe!! åh da er det jo ekstra spennende... jeg rakk å få det med meg akkurat før det forsvant...wæ håper du kommer inn da! :-) Endret 17. juli 2013 av jente87__ Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg er nervøs i hele kroppen! Det står ingenting på min SO! Hvorfor står det ingenting? Skal det ligge under "Status"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå