Jmarth Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Er det noen andre enn meg som har sist oppdatert på samordnaopptak 09.07.2013? Jepp, jeg har. Lenke til kommentar
juniseg Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Fjoff Blir i overkant lenge å vente når man blir bekymret for slike småting.. Lenke til kommentar
Jmarth Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ja, jeg er "sliten" av å vente. Tenker på det hver dag.. håper så indelig at jeg kommer inn i år. Dette er drømmeyrket mitt, og jeg er så sinnsykt klar for å begynne på skole! Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Jepp, jeg har. Eg og. Lenke til kommentar
heisann1 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ser at mange av dere stresser litt med at samordnet opptak oppdateres. Jeg har vært på opptak to ganger, første gang kom jeg ikke inn, mens det gikk bra andre gangen. Og begge årene ble status oppdatert mange ganger igjennom hele opptaks prosessen, så ikke tenk så mye på det - det betyr ingen verdens ting Lenke til kommentar
kanontoretang Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ser at mange av dere stresser litt med at samordnet opptak oppdateres. Jeg har vært på opptak to ganger, første gang kom jeg ikke inn, mens det gikk bra andre gangen. Og begge årene ble status oppdatert mange ganger igjennom hele opptaks prosessen, så ikke tenk så mye på det - det betyr ingen verdens ting Hvorfor kom du ikke inn første gangen? Lenke til kommentar
heisann1 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Hvorfor kom du ikke inn første gangen? Tror det var litt tilfeldig - røyk på intervjuet Syns selv tilbakemeldingen jeg fikk ikke stemte helt. Men det var jo dem som vurderte det, så da var det bare å møte opp på nytt året etter. Gjorde det samme som året før, og da gikk det bra. Lenke til kommentar
kanontoretang Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Tror det var litt tilfeldig - røyk på intervjuet Syns selv tilbakemeldingen jeg fikk ikke stemte helt. Men det var jo dem som vurderte det, så da var det bare å møte opp på nytt året etter. Gjorde det samme som året før, og da gikk det bra. Aha, kan jeg spørre hva slags tilbakemelding du fikk? Og hvor gammel var du og hvilken bakgrunn hadde du? Lenke til kommentar
heisann1 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Aha, kan jeg spørre hva slags tilbakemelding du fikk? Og hvor gammel var du og hvilken bakgrunn hadde du? Jeg fikk tilbakemelding på at de hadde bemerket at de følte at jeg ikke uttrykte en spesielt god yrkesmotivasjon, og at jeg ikke nødvendigvis var godt reflektert i forhold til politirollen. Videre følte de at jeg hadde en del å gå på i forhold til naturlig autoritet. Jeg har bakgrunn fra forsvaret, mange år innenfor offentlig forvaltning og har annen høgskoleutdannelse. Og var langt oppe i 30 åra Endret 9. juli 2013 av heisann1 Lenke til kommentar
i93 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Noen som har begynt å se etter bolig? Jeg har Oslo som førstevalg, men tror det er mest sannsynlig jeg kommer inn i Stavern (har 47 konkurransepoeng). Derfor har jeg sett meg litt rundt for å lete etter et sted å bo. Fant et hus i Larvik, kort vei fra PHS, som pleier å leies ut til politistudenter. Dette huset var koselig med en liten hage og nyoppusset med moderne innredning. Det rommer 5 studenter. Tenkte å samle en gjeng herfra hvis det lar seg gjøre. Om det er noen her som er interessert så send en PM Tror det er fire plasser ledig. Jeg reserverte ene plassen med forbehold om at jeg kommer inn i Stavern Lenke til kommentar
frk_direktiv Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Noen som har begynt å se etter bolig? Jeg har Oslo som førstevalg, men tror det er mest sannsynlig jeg kommer inn i Stavern (har 47 konkurransepoeng). Derfor har jeg sett meg litt rundt for å lete etter et sted å bo. Fant et hus i Larvik, kort vei fra PHS, som pleier å leies ut til politistudenter. Dette huset var koselig med en liten hage og nyoppusset med moderne innredning. Det rommer 5 studenter. Tenkte å samle en gjeng herfra hvis det lar seg gjøre. Om det er noen her som er interessert så send en PM Tror det er fire plasser ledig. Jeg reserverte ene plassen med forbehold om at jeg kommer inn i Stavern Det kunne jeg vært utrolig interessert i! Tror også jeg kommer inn i Stavern - om jeg kommer inn i det hele tatt. Har 45 poeng da, håper bare det holder..? Lenke til kommentar
Jmarth Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Noen som har begynt å se etter bolig? Jeg har Oslo som førstevalg, men tror det er mest sannsynlig jeg kommer inn i Stavern (har 47 konkurransepoeng). Derfor har jeg sett meg litt rundt for å lete etter et sted å bo. Fant et hus i Larvik, kort vei fra PHS, som pleier å leies ut til politistudenter. Dette huset var koselig med en liten hage og nyoppusset med moderne innredning. Det rommer 5 studenter. Tenkte å samle en gjeng herfra hvis det lar seg gjøre. Om det er noen her som er interessert så send en PM Tror det er fire plasser ledig. Jeg reserverte ene plassen med forbehold om at jeg kommer inn i Stavern Jeg kunne også vært interessert i dette :-) om jeg kommer inn. Lenke til kommentar
I16 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Har søkt Stavern selv, og er også interessert dersom jeg kommer inn. Lenke til kommentar
Holiday Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Henger meg på den, om jeg blir egnet og ikke kommer inn i Oslo Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Angående leie av bolig. I Sandefjord - kort vei til E18 og Stavern - vet jeg om en hybelleilighet (ca 35-40 kvm) som leies ut til en person. Fleksibel utleier, gunstig leie med mye inkludert. Kan leies for 1 år av gangen (et studieår), kan forlenges ved eventuelt sommervikariat i en av Vestfoldbyene. Med fire felt motorvei til Larvik er skoleveien unnagjort på 22 minuttet i følge gulesider. For de av dere som kommer inn i Stavern, ta kontakt med meg her, så kan jeg videreformidle. Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Er det noen som har en spennende b-plan dersom de ikke kommer inn i år? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Angående leie av bolig. I Sandefjord - kort vei til E18 og Stavern - vet jeg om en hybelleilighet (ca 35-40 kvm) som leies ut til en person. Fleksibel utleier, gunstig leie med mye inkludert. Kan leies for 1 år av gangen (et studieår), kan forlenges ved eventuelt sommervikariat i en av Vestfoldbyene. Med fire felt motorvei til Larvik er skoleveien unnagjort på 22 minuttet i følge gulesider. For de av dere som kommer inn i Stavern, ta kontakt med meg her, så kan jeg videreformidle. Støtter denne. Jeg bodde selv i Stavern, men flere i klassa bodde i Sandefjord uten problemer. Og har denne leiligheten mye inkludert til en grei pris får man mye gratis Lenke til kommentar
kanontoretang Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Nå koker det på samordna, hehe, ny oppdatering både 9. 10. og i dag 11. juli Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hvorfor orker dere å logge inn så jevnlig for å sjekke når saksbehandlere oppdaterer? Det er jo enda en del dager til vi får svar Lenke til kommentar
kanontoretang Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hvorfor orker dere å logge inn så jevnlig for å sjekke når saksbehandlere oppdaterer? Det er jo enda en del dager til vi får svar Jess, svaret kommer når det kommer. Er vel en blanding av det å glede seg, vente i spenning, og gruble på utfallet, i tillegg til litt kjedsomhet. Nyskjerrighet også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå