Sithcato Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Lucid dream Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Sto seg best for meg i farger V2,muligt eg ville prøvd en versjon i farger der kjole i rødt var sort,bare tanker om en hadde fått bedre fokus på Lucia,usikker,er det en dream og abstrakt så faller det muligens litt sammen,men hadde vert kjekt og sett med sort kjole. 1 Lenke til kommentar
picatta Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 V1, absolutt. Stilig gjennomført. En tanke er om kanskje benene til hu flygende burde vært høyere opp, for å skape en mer S form i modellen som flyr? Men denne sjangeren kan jeg ingenting om, så dette er mer en personlig tanke enn "kritikk". 1 Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Falt for V2, glimrende 1 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Stilig dette motivet som jeg ser du har i flere versjoner. Det jeg savner litt her er mer liv i den flyvende skikkelsen - slik den fremstår nå ser den veldig "klippet og limt" ut. Picatta er inne på det å gjøre noe med selve formen på skikkelsen - jeg tenker kanskje mer i retning av å få litt beveglse i kjolen og håret, slik at en kunne få en fornemmelse av bevelgelse. Har ikke erfaring med denne type bilder selv - bare løse betraktninger jeg gjør meg. 1 Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 Stilig dette motivet som jeg ser du har i flere versjoner. Det jeg savner litt her er mer liv i den flyvende skikkelsen - slik den fremstår nå ser den veldig "klippet og limt" ut. Picatta er inne på det å gjøre noe med selve formen på skikkelsen - jeg tenker kanskje mer i retning av å få litt beveglse i kjolen og håret, slik at en kunne få en fornemmelse av bevelgelse. Har ikke erfaring med denne type bilder selv - bare løse betraktninger jeg gjør meg. Jeg tok til meg det Picatta sa og lagte det om til en V3 bevegeligheten på selve bildet er det lite jeg får gjort noe med akuratt nå, men jeg tar det til meg til neste gang jeg skal ut på et liknende prosjekt ps. hadde flere bilder av når hun svevet der du fikk mye mer vind i håret, mn det endte opp i et mareritt når bakgrunnen ikke var matt. vuderer å ta bildet påny endag men da skal jeg ha helt svart bakgrunn tusen takk for gode tilbakemeldinger Lenke til kommentar
picatta Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Stilig dette motivet som jeg ser du har i flere versjoner. Det jeg savner litt her er mer liv i den flyvende skikkelsen - slik den fremstår nå ser den veldig "klippet og limt" ut. Picatta er inne på det å gjøre noe med selve formen på skikkelsen - jeg tenker kanskje mer i retning av å få litt beveglse i kjolen og håret, slik at en kunne få en fornemmelse av bevelgelse. Har ikke erfaring med denne type bilder selv - bare løse betraktninger jeg gjør meg. Jeg tok til meg det Picatta sa og lagte det om til en V3 bevegeligheten på selve bildet er det lite jeg får gjort noe med akuratt nå, men jeg tar det til meg til neste gang jeg skal ut på et liknende prosjekt ps. hadde flere bilder av når hun svevet der du fikk mye mer vind i håret, mn det endte opp i et mareritt når bakgrunnen ikke var matt. vuderer å ta bildet påny endag men da skal jeg ha helt svart bakgrunn ;)tusen takk for gode tilbakemeldinger Var ikke dårlig med litt kirurgi heller hehe.. Personlig likte jeg V3 bedre enn V1 nå ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg