vegard96 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 vi har akkurat byttet nettleverandør til telenor og de ga oss et nytt "multimodem" som vistnok er router og modem i et av versjon zyxel P2812HNU-F3 og jeg klarer faen ikke og åpne 25565 porten... jeg har aldri hatt problemer med det før og jeg har gjort akkurat som telenor foreslår, har prøvd og skru av brannmuren på routeren og helle pakka men jeg har bare tilgang til serveren min(minecraft) på lokal ip og ikke ekstern... jeg har reboota både host pc og router/modem flere ganger etc så jeg aner virkelig ikke, bruker en static ip på host og har slått av UpNp, pliss hjelp! Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 At du sitter hjemme og ikke kommer inn på ekstern IP er nå 1 ting, men har andre forsøkt å connecte med hell? Lenke til kommentar
vegard96 Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 med det gamle nettet mitt kunne jeg bruke ekstern ip, men har prøvd med flere port check tools etc og man kan ikke connecte til servern Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) http://moya.zyxel.no..._2010-12-31.pdf Start på side 46 til du er i mål. Kan også se på side 164 for mer info om du er usikker på noen av punktene. Firewall kan du også prøve å skru av, gå på side 175 om du trenger hjelp med det. Endret 24. juni 2012 av Youcef Lenke til kommentar
vegard96 Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 ahh tusen takk selvom jeg fant ut problemet litt selv løsningen var og skifte WAN fra ADSL til VDSL selmvom vi har ADSL nett :S anyways YAY!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå