Stigma Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Hei, Jeg har fått i oppgave av min søster å researche litt hva som regnes som "beste" app for ipad for to spesifikke oppgaver: 1 - Å kunne downloade videoer fra youtube, samt å ha muligheten til å spille av de filene selvfølgelig. Jeg antar det kanskje vil innebære at appen må automatisk kunne konvertere noen formater og slikt, men så lenge det fungerer og er enkelt og fungerer så er det mindre viktig hvordan implementasjonen er egentlig... 2 - Å kunne konvertere vilkårlige formater til avspilling på ipad. Vi snakker da om formater av den typen som vanligvis ikke er noe problem på PC. Jeg forstår det slik at ipad er litt kresen på formatene den aksepterer. Idèen er å kunne laste ned litt tegneserier og barneprogrammer til småen, og dette vil jo da komme fra forskjellige kilder og i forskjellige formater. Om begge funksjoner er i samme app eller i to forskjellige er ikke så viktig - så lenge det er mest mulig automatisk og robust så det ikke blir knotete og vanskelig å bruke. I og med at jeg selv ikke har noen ipad å teste med så må jeg lene meg på ekspertisen her på forumet Håper forresten dette er riktig forumkategori. -Stigma Lenke til kommentar
Ukens Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Må nok skuffe deg her Stigma, Siden slike youtube apper er ulovlige. Men jeg kan gi deg en pekepinn på hvordan du får til dette. Googler youtube downloader, der får du opp resultater i bøtter og spann, der finner du en med mulighet for convertering til iphone/ipad/Ipod. Alt dette må bli gjort på datamaskin, Så er det bare å overføre den filen til Ipaden.. Dette tar litt tid og er tungvindt, men thats life with apple! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 du har da alltids cydia og protube hd Lenke til kommentar
Ukens Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Men igjen så sier du til en kar som ikke har googlet spørsmålet en gang om å jailbreake ipaden? :-p Det blir det bare styr av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå