Gå til innhold

BK: Prince Charming

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du ønsker forslag til forbedringer, og her kommer det noen.

* Bra at øynene er i fokus, men kunne vært spennende å hatt hele 'ansiktet', og hatt ett mer på "samme høydenivå" som padden, altså at du hadde senket kameraet mer. Altså fått med litt mer av ansiktet istedet for rompa.

* Padden skiller seg altfor lite ut i forhold til bakgrunnen pga for lik farge på både terrasse og padde.

*Fin dybdefokus, bra bruk av blits her, selv med skyggen.

* Fint at bakgrunnen er skeiv, det skaper en bevegelses dynamikk til bildet.

Lenke til kommentar

Du ønsker forslag til forbedringer, og her kommer det noen.* Bra at øynene er i fokus, men kunne vært spennende å hatt hele 'ansiktet', og hatt ett mer på "samme høydenivå" som padden, altså at du hadde senket kameraet mer. Altså fått med litt mer av ansiktet istedet for rompa.* Padden skiller seg altfor lite ut i forhold til bakgrunnen pga for lik farge på både terrasse og padde.*Fin dybdefokus, bra bruk av blits her, selv med skyggen.* Fint at bakgrunnen er skeiv, det skaper en bevegelses dynamikk til bildet.

Takker så mye...og tenker vel her det samme som du...men det regnet da vet du..og innen jeg hadde fått på meg tøy,så hadde den vel vært borte..derfor kom jeg meg ikke ned..selv om skapet er fult av tørt tøy;);)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...