Jan Erik Engan Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Prince Charming Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tatt en regnfull kveld i 2010 på terassen.Blitz er brukt;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 spændende bilde, fine farger, at du har brukt blitz kan man ikke se, veleksponert bilde, tudsen er egentlig et smukt dyr når man ser dit bilde her Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) spændende bilde, fine farger, at du har brukt blitz kan man ikke se, veleksponert bilde, tudsen er egentlig et smukt dyr når man ser dit bilde her Takker..nei det eneste som røper bruken av blitz her,må være skyggen det ga;) Endret 24. juni 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Fint klart med gode detaljer i en fin komp,det noe mørke i bilde sto seg godt som nattbilde!! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 Fint klart med gode detaljer i en fin komp,det noe mørke i bilde sto seg godt som nattbilde!! Tusen takk;) Lenke til kommentar
picatta Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Du ønsker forslag til forbedringer, og her kommer det noen. * Bra at øynene er i fokus, men kunne vært spennende å hatt hele 'ansiktet', og hatt ett mer på "samme høydenivå" som padden, altså at du hadde senket kameraet mer. Altså fått med litt mer av ansiktet istedet for rompa. * Padden skiller seg altfor lite ut i forhold til bakgrunnen pga for lik farge på både terrasse og padde. *Fin dybdefokus, bra bruk av blits her, selv med skyggen. * Fint at bakgrunnen er skeiv, det skaper en bevegelses dynamikk til bildet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Flott bilde av padda, Jan Erik Endret 24. juni 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 Du ønsker forslag til forbedringer, og her kommer det noen.* Bra at øynene er i fokus, men kunne vært spennende å hatt hele 'ansiktet', og hatt ett mer på "samme høydenivå" som padden, altså at du hadde senket kameraet mer. Altså fått med litt mer av ansiktet istedet for rompa.* Padden skiller seg altfor lite ut i forhold til bakgrunnen pga for lik farge på både terrasse og padde.*Fin dybdefokus, bra bruk av blits her, selv med skyggen.* Fint at bakgrunnen er skeiv, det skaper en bevegelses dynamikk til bildet. Takker så mye...og tenker vel her det samme som du...men det regnet da vet du..og innen jeg hadde fått på meg tøy,så hadde den vel vært borte..derfor kom jeg meg ikke ned..selv om skapet er fult av tørt tøy;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 Flott bilde av padda, Jan Erik Takker;) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Åh - dette var fint! Nydelig fokus og fine farger. De er nå søte også, da! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 Åh - dette var fint! Nydelig fokus og fine farger. De er nå søte også, da! Hehe..ja ihvertfall når de er små...;)...Takker;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Prince Charming ? Ingen har sagt noe om selvportrett, ... jeg spør ikke ... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 Prince Charming ? Ingen har sagt noe om selvportrett, ... jeg spør ikke ... Hehe...takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg