Gå til innhold

BK: Vokteren av Gulskogen gård


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget klart og fint av fuglen!!det urolige og kontrast som du skriver ble noe stor,ligger ikke i uroen men att det er for lyst runt som dei andre har nevnt,kom seg noe som leifholm nevner med sort runt,muligens kunne her vert prøvd vignett eller mørkevertøy,mørkeverktøy for om muligt holdt stolpen/rekkverk i forgrunn som den er.

Lenke til kommentar

Meget klart og fint av fuglen!!det urolige og kontrast som du skriver ble noe stor,ligger ikke i uroen men att det er for lyst runt som dei andre har nevnt,kom seg noe som leifholm nevner med sort runt,muligens kunne her vert prøvd vignett eller mørkevertøy,mørkeverktøy for om muligt holdt stolpen/rekkverk i forgrunn som den er.

 

jeg mente sort bakgrunn som man kan vælge på siden her :)

Lenke til kommentar

Meget klart og fint av fuglen!!det urolige og kontrast som du skriver ble noe stor,ligger ikke i uroen men att det er for lyst runt som dei andre har nevnt,kom seg noe som leifholm nevner med sort runt,muligens kunne her vert prøvd vignett eller mørkevertøy,mørkeverktøy for om muligt holdt stolpen/rekkverk i forgrunn som den er.

 

jeg mente sort bakgrunn som man kan vælge på siden her :)

Enige der,beklager om det kunne misforstås. :)

Lenke til kommentar

Flott.Ville kanskje prøvd å få bygningsmassen noe mørkere,for da hadde Påfugelen kommet enda mer til sin rett;)

Tusen takk! Da skal jeg spare det til jeg får mer verktøy :)

Gulskogen gård er en nydelig plass med mange motiver. Hageanlegg, ender, dammer.

En fin park, et godt sted å ta med kveldsmat, kone//venner/barn og nyte en rolig stund.

Et sted jeg tror du ville fått mye ut av, egentlig så hadde det vært fint om du tok noen bilder der og la ut til inspirasjon for oss andre ;-)

Noen gule iris hvor de lange elegante bladene bøyer seg ned og sammen med speilinga i vannet danner en sirkel. Er sikker på at det hadde blitt fint og spennende :)) Bare ser hva du har fått ut av Smedbrua, her inne på Akam :)

Parken er oppe til 9 om kvelden :)

 

flot skarp bilde, prøv at vælge sort bakgrunn :)

Tusen takk, legger til sort bakgrunn. :)

 

Det tøffe dyret holder jo i massevis:-)

Tusen takk, det var hyggelig :)

 

Meget klart og fint av fuglen!!det urolige og kontrast som du skriver ble noe stor,ligger ikke i uroen men att det er for lyst runt som dei andre har nevnt,kom seg noe som leifholm nevner med sort runt,muligens kunne her vert prøvd vignett eller mørkevertøy,mørkeverktøy for om muligt holdt stolpen/rekkverk i forgrunn som den er.

Tusen takk :) Det høres riktig ut med mørkeverktøy og stolpen i fremkant som den er. Gjemmer bildet til jeg får rette verktøy :) Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Jeg liker veldig godt kontrasten mellom fulgen og bakgrunnen. Med litt mer redigering kunne du nok få fulgen mer fremtredende - som det er nevnt ved å mørkne bakgrunnen, men også ved å ha noe mer oppskarping og kanskje også mer kontrast på fuglen. Skulle gjerne sett fokuset bedre på hodet og øyet. :)

 

PS: Teksten din tyder på at du godt kunne valgt et annet evalueringsnivå..., for min del hender det jeg velger bort å se nærmere på bilder som er lagt ut kun for visning.... ;)

Lenke til kommentar

Herlig bilde av Påfuglen :)

Synes ikke bakgrunnen forringer i det hele tatt, tvert imot..hvor ofte sitter en påfugl slik ?

Nydelig fanget .

Tusen takk :) Det er noe med mora og dattera.... ble ikke enig med meg selv heller....

Kommer til å teste ut begge deler, men til sist så handler det om å lytte til andre for så å gjøre selvstendige valg. :) Enig med deg, ingen "easy come" det der :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Jeg liker veldig godt kontrasten mellom fulgen og bakgrunnen. Med litt mer redigering kunne du nok få fulgen mer fremtredende - som det er nevnt ved å mørkne bakgrunnen, men også ved å ha noe mer oppskarping og kanskje også mer kontrast på fuglen. Skulle gjerne sett fokuset bedre på hodet og øyet. :)

 

PS: Teksten din tyder på at du godt kunne valgt et annet evalueringsnivå..., for min del hender det jeg velger bort å se nærmere på bilder som er lagt ut kun for visning.... ;)

Tusen takk :) Ja jeg vil prøve ut litt redigering - har ikke no verktøy ennå - men når tiden kommer tror jeg det vil være et godt bilde å teste ut på.

 

Lurer alltid på hva jeg skal legge ut på, kunne ønske en trippel -visning,tips og kritikk :)

For meg er det sånn at kritikk ofte er en hindring for å si at et bilde treffer og er flott. :)

Andre ganger tenker jeg at bildet ikke er verdt om det ikke treffer, at det er en del av kritikken å si at det treffer, og sier noe allikevel. Men er overbevist om at mange ikke tør si noe.. :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...