drift_boy Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Har en packard bell som jeg installerte ny windows 7 64bit på , den er blitt veldig treig på batteri , cpu'en er nesten på 100% hele tiden når den har batteristrøm. Kobler jeg til laderen så fungerer den helt fint og CPU'en oppfører seg normalt. Jeg tenkte det kan være at jeg har feile drivere. Fant ingen drivere på packardbell.no heller ikke noen drivere med google. Så jeg brukte DriverScanner som er et program , fant en seriekode til den på youtube , den fant noen drive til forskjellige komponenter men jeg tror ikke det heller var riktige drivere fordi problemet er enda ikke løst. Har noen peil på sånt? Hva kan jeg evt. gjøre? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Trykk på batteri-ikonet ved klokka, når den er på batteri og bytt fra "strømsparer" til noe som gir deg litt mer kraft, "optimalt" eller noe slikt antagelig. Laptoppen din kutter ytelsen for å spare strøm når den er på batteri, så det er ingenting galt med den Lenke til kommentar
drift_boy Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 Takk for tipset men har tatt på høy ytelse planen , til og med endret høy ytelse planen til standard instillinger. Men fortsatt så er den treig som bare det. Tror det er best jeg reinstallerer maskinen med en packard bell system recovery cd men fikk aldri med noe sånt og det ligger heller ikke noe på maskinen som kan brenne en ny recovery cd/dvd. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Fortsatt bare treig når den går på batteri? Stikk inn på "endre avanserte strøminnstillinger" og sjekk at ting er likt på batteri og på strøm. Høres rart ut at det skal være noe annet enn strøminnstillingene om det kun gjelder på batteri... Lenke til kommentar
drift_boy Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 Fortsatt bare treig når den går på batteri? Stikk inn på "endre avanserte strøminnstillinger" og sjekk at ting er likt på batteri og på strøm. Høres rart ut at det skal være noe annet enn strøminnstillingene om det kun gjelder på batteri... Akkurat det jeg gjorde men ingen positiv resultat så jeg tok på standard instillingene etterpå. Bærbaren skal ikke være treig da den har: 3GB ram , AMD X2 turion processor og nvidia 7000m skjermkort Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Da er jeg ganske lost... Om du kan/vil reinstallere er det mulig du kan gjøre det i oppstarten? Hender det er ett valg om å reinstallere i oppstarten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå