Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Denne tråden er for å rekruttere flere spillere til e-sim. Du kan lese neste avsnitt eller hoppe over om du bare vil prøve spillet for deg selv.

Spillet går ut på å kjempe for ditt eget land (Norge) mot resten av verden. Du må arbeide og trene for å kunne beskytte ditt territorium. Du kan få en plass i stortinget, til og med bli president om du får nok stemmer fra medspillere ved å spille kortene riktig. Norge er for øyeblikket i fare for å bli tatt over av andre land da vi ikke har nok spillere (merk at dette også gjør det lettere for deg å bli kjent blant dine nye medborgere), derfor har jeg valgt å opprette denne tråden i håp om at nye ansikter dukker opp.

Om du føler at e-sim er noe som du kan like, følg gjerne denne linken når du registrerer deg http://e-sim.org/index.html

Da kan jeg gi deg hjelp og råd hvis det trengs. Du får også ekstra gull når du treffer level 7.

Her finner du den originale linken hvis du for grunner ikke vil registrere deg på en annen bruker: www.e-sim.org

Da håper jeg vi sees der og at vi kan kjempe sammen for Norge. :)

-Lumi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*link fjernet av admin*

Norge er truet av tyrkerne! Hjelp oss med å holde dem unna.

Spillet bruker ikke mye av dagen din... Du trenger egentlig bare være innom én gang om dagen, og spillet er derfor perfekt for også de mer travle personene.

Vi har foreløbig en avtale med Sverige siden Norge ikke klarer å stå på egne bein for øyeblikket. Du bør starte på Vestlandet selv om det er okkupert av Sverige (vi får 60% av skattene på Vestlandet + beskyttelse, så det er en god deal).

Endret av Runar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

*link fjernet av admin*

Om du registrerer deg via min link får du 2 gull når du når level 7, som ikke tar mer enn to-tre dager om man er aktiv! 2 gull er ikke så lite, og man kan komme langt med det! Jeg er leder for norges "hovedstyrke" TNM og jeg hjelper deg mer enn gjerne om det er noe du lurer på eller om det er noe jeg kan hjelpe deg med!

Vi trenger flere nordmenn, slik at Norge kan stå på egne bein og ikke være fullstendig avhengige av andre land! Bli med og gjør en innsats :)

Mvh Zearth34

Endret av Runar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når det kommer til selve spillingen så er det lite å gjøre. I hvert fall i begynnelsen, senere kan du eventuelt lage bedrifter og avis, så blir målet ditt å tjene deg rikere enn andre for så å bruke pengene til å få innflytelse og makt. (Ikke bare for deg selv, men også landet) :wee:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jaja jag är då dotoid en av svenskarna som är och hjälper till i Norge just nu. och så här är det, det är val om två dagar så vi behöver få in så många Norskar som möjligt för att Norge inte ska bli övertaget av turkar. Vilket är väldigt tråkigt om det skulle hända då vi har lagt mycket tid med att få till ett bra fungerande land, så alla ni som sitter och funderar på om ni ska börja spela, registrera er idag för att hjälp Norge uppåt.

//dotoid

Lenke til kommentar

Om vi binder de opp med hendene og føttene sammen mot ryggen og legger de i katapulten kan vi se hvem som skyter lengst. 1 poeng hvis de lander i sverige og helt opp til 10 om de lander i tyrkia. Selv tror jeg at det hadde vært en stor suksess! Vinneren får 5 gull. :tease:

Men for all del, jeg er åpen for andre forslag. :green:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Esim primera är en världssimulator med spelare från hela världen. Spelplanen är ytterst kartan som är den riktiga värdskartan. Alla spelare är medborgare i ett land, varje land utfromar sin egen politik, ekonomi, har partier och militärförband.

Som spelare har man en "citizen", en medborgare i e-sim världen som man kan införskaffa mat och vapen till. Allt som återfinnes på marknaden är producerat av andra spelare i deras egna fabriker.

I spelet sätter man sina egna mål, exempelvis:

- Bli en krigare i försvarsmakten

- Skapa miltärförband

- Bygga ett företagsimperium

- Bli en framgångsrik rikskapitalist och köpa aktier

- Bli legosoldat och avgöra viktiga slag mot betalning

- Skapa ett tidningsartiklar och få många läsare

- Eller bli en politisk ledare, och påverka hela landets framtid

Som spelare väljer man själv.

========================

Vad händer i spelet just nu?

Norge har äntligen fått tillbaka sitt land från litauerna efter flera månaders occupation och snart är det dags för kongressval.

Det kommer bli en mycket spännande tid framöver på primera servern och jag hoppas fler norrmän finner tjusningen med spelet.

För er som testat spelet i förut kan jag säga att det har kommigt många nya intressanta uppdateringer och ännu flera uppdateringar är på gång.

mvh

hipa

Endret av hipa
Lenke til kommentar

Norge behöver ännu fler medborgare så jag hoppas ni vågar ge spelet en chans och är villiga att hjälpa era landsmän. Har ni några frågor eller behöver hjälp med något är det bara att ni ställer era frågor här eller ingame där jag också heter hipa.

al0xug.jpg

Endret av hipa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...