LostOblivion Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Hei, Elsker den jeg får fra beefjerky.com, men det er så fryktelig dyrt! Jeg skal til Sverige i morgen, og lurte på om noen visste om noen steder ved Svinesund-grensa de selger beef jerky? Edit: Det er jo ikke til å få i Norge, jævla bondeknøler, og de som selger det, selger sånne små femi-poser til 40 kroner stk. Endret 24. juni 2012 av LostOblivion 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Lag det selv da. Er jo dødsenkelt og du kan krydre de som du vil Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 Takk for svar. Ja, har laget det selv, faktisk, men Jack Link's eller Wild West er bedre, hehe. På Svinesund hadde de kun de små pakkene på 25 g til 24 kroner, og på Nordby hadde de 100 g-pakker til 79 (!) kroner. Jeg stod over... Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Kjøpte faktisk på Ebay, jeg. Betalte 100 og fikk en halv kilo... Dette er dog et år siden nå. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Har sett at de selger på Meny. Er det de posene som er femi og koster 40/stk? Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 Da, de er femi de. Fysjo. Femi femi. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=-1001&prodid=10792 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 http://villmarksbutikken.net/var/ezwebin_site/storage/images/produkter/friluft/matlaging/turmat/jack-link-s-beef-jerky-original-75-g/48245-7-nor-NO/Jack-Link-s-Beef-Jerky-Original-75-g3_product_image_big.jpg Mener at det er denne typen som selges på Eurospar. Hvertfall her i Tromsø Bruker å henge i nærheten av kassa. Solgt det i de butikkene et års tid. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Ja, som regel er det Jack Link's eller Wild West jerky som importeres til Norge av en eller annen grunn. Det er jo den dyreste og mest lukseriøse jerkien! I USA finnes det tonnevis av merker og det er billig som søren som selges i store kjøttbiter ofte rett ved kassa. Wild West og Jack's er svært luksus, og det er utrolig teit at det er det eneste som er å få tak i. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Aldri smakt.. Hva kan man samenligne det med? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jack Link er ikke å anbefale, smaker hundemat. Anbefaler heller ikke å importere, da det er relativt strengt. Jeg gjorde det en gang, og pakken ble returnet til avsender. http://www.bestbeefjerky.org/2008/11/jack-links-organic-beef-jerky-original.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå