Kazooo Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Jeg bor i en liten leilighet hvor jeg tar inn trådløst nettverk på min stasjonære pc med en mottaker. Finnes det noen mulighet for å koble en nettverkskabel i pcen og få overført nettverket via kabel til min xbox 360? Altså at den stasjonære blir en mellomstasjon. HVordan gjør man det evt??? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Litt Off, men hva med trådløst på Xboxen? Lenke til kommentar
Kazooo Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 Litt Off, men hva med trådløst på Xboxen? Jeg kjører det nå, men formålet er å spille av filmer og musikk via Media Center, noe som fungerer svært dårlig når begge enhetene er koblet på samme trådløse nettverk. Xboxen står også på ett sted hvor det trådløse mottaket er svakt. Jeg ønsker å bruke kabel for å få en mer stabil overføring når jeg streamer. Lenke til kommentar
Kazooo Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 Glem det! Fant løsningen jeg var ute etter her: God jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå