JGNotla Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Eg har no vert i kontakt med Camera og Videoteknikk angåande problemet eg har opplevd med WIFI og Bluetooth. Dei ba meg om å reinstallere programmvaren i telefonen, for å sjå om det var årsaken, før eg eventuelt kom tilbake med telefonen. Er ei reinstallering noko eg må gjere via Kies? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Husker ikke helt hvor, men se i innstillinger, tilbakestilling til fabrikkinnstillinger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 NY OPPDATERING UTE! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 NY OPPDATERING UTE! ENDELIG! : D Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 NY OPPDATERING UTE! Hvilken versjon fikk du oppdatert til? Er det til 7100 eller 7105? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 NY OPPDATERING UTE! Ingen oppdatering hos meg ennå Får håpe den blir tilgjengelig for meg og snart... Hva er oppdateringen forresten? Android 4.2? Lenke til kommentar
riksen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ingen oppdatering hos meg ennå Får håpe den blir tilgjengelig for meg og snart... Hva er oppdateringen forresten? Android 4.2? Jeg prøvde å oppdatere min tlf. Og fikk en tilbakemelding om at jeg måtte vente i kø for oppdatering Lenke til kommentar
riksen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ikke 4.2. Var en programoppdatering på 45.64 mb Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Noen som vet om en lydavspiller som fungerer i bakgrunnen, eller i multivindu? Irriterende å høre på lydbok uten å få gjort noe annet... Hadde satt stor pris på en god løsning Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Hvorfor kan du ikke bruke den integrerte? Jeg liker Music (Remix) veldig godt. Den tilbyr et greit UI, og du kan til enhver tid swipe nedenfra og opp for å få fram stort sett hele spilleren, som et tillegg, som gjør det enkelt og greit å skifte sang eller spilleliste osv. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Verken google music player, eller musikkspiller, funker i bakgrunnen for meg, bare Spotify. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 De skal begge fungere i bakgrunnen, men jeg vet ikke hva som er problemet. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Noen som skal ha Note 3 eller? Tror det blir Note 3 på meg, men usikker på hvilken farge jeg liker best. Lenke til kommentar
geobjork Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Note 3 er nok en kjempefin telefon, men jeg kommer nok ikke til å kjøpe et Samsung produkt av noe slag igjen før jeg har fått min Note 2 oppdatert til Android 4.4 KitKat. Jeg er lei av Samsung sine manipuleringer med oppdateringer. Har tre Samsung apparater, to telefoner og et nettbrett, og alle har vært en skuffelse så langt når det gjelder firmware oppdateringer. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Orker ikke å være med på enda en ny telefon nå. Så det på som et langsiktig kjøp når jeg kjøpte note 2, og jeg tipper jeg har den et par år til. Så lenge det bare er evolusjoner, og ikke revolusjoner, så synes jeg det ikke er noe poeng å oppdatere hver bidige gang. Produsentene bare spyr ut telefoner for å overgå hverandre. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hadde også håpet jeg kunne behldt min Note2 i noen år, men nå er den på vei til verksted for å se på slitt ladekontaktpunkt. Blir nok ikke Note3 om den har gått dunken, har ikke økonomi til det, blir nok heller en Nexus4, eller tilsvarende på meg. Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Nå har de siste fem tlf mine vært fra Samsung og må innrømme at jeg begynner å bli lei. Har faktisk måttet sende inn og reparere alle fem. Tror nesten det blir Sony Z1 neste gang. Gromt kamera og vanntett... Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Noen som skal ha Note 3 eller? Tror det blir Note 3 på meg, men usikker på hvilken farge jeg liker best. blir note 3 på meg. har hatt s4 som første samsung telefon og jeg er strålende fornøyd og det virker ut som note3 har det jeg savner hos s4 og mangler det jeg synes er overflødig på s4 Endret 6. september 2013 av Deiligeimpy Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 jeg kommer nok ikke til å kjøpe et Samsung produkt av noe slag igjen før jeg har fått min Note 2 oppdatert til Android 4.4 KitKat. Jeg er lei av Samsung sine manipuleringer med oppdateringer. Har tre Samsung apparater, to telefoner og et nettbrett, og alle har vært en skuffelse så langt når det gjelder firmware oppdateringer. Da tror jeg du har for høye forventninger. Hvor mange telefoner er det som har fått KitKat i dag? Jeg synes at det har kommet oppdateringer vesentlig oftere på mine Samsung telefoner, enn på mine HTC telefoner i alle fall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå