KOSærheim Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Stor og stor, den er jo gigantisk ! Nå står det på multicum ordren min " Bestilt, ikke sendt" Etter å ha å lest et par steder så står det " Du har bestilt, men vi har ikke sendt" liksom refererer til denne tråden her. http://www.diskusjon...owtopic=1071042 Men men, hvis noen vet no mer om det spytt ut Håper det skjer noe i løpet av morgendagen.... Viss det viser seg at cdon faktisk har på lager, vurderer jeg å avbestille frå multicom -.- 1 Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Dette er en av grunnene til at jeg egentlig bare handler på Komplett/Dustinhome. Dritt makan til uoversiktlighet over bestillingen min hos Multicom.. er som om websidene til noen av el- kjedene i Norge er lagd av fjortenåringer..... Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Nå sender cdon. Seriøst?! Viss det ikke er noe nytt på mailen min når jeg kommer hjem, blir det avbestilling fra min side -.- Er pissed! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Nå sender cdon. Status "sendt"? Hos meg er "varene pakkes", greit nok. Men tror ikke noe på før sporingsnummeret er opprettet. Da kan eventuelle raseri på utover Posten . Lenke til kommentar
melvis Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Står varene pakkes hos meg også på Cdon og jeg fikk mail lørdag fra dem om at de skulle beg.utsendelsen mandag så da er vi i gang ;-) Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Skjer med at jeg ikke kan kjøpe Note II på CDON? Står bare at varen er utsolgt.. men burde da kunne bestille den fordiom... Lenke til kommentar
Jorgjoh Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Til dere som har fått beskjed fra CDON om at varen er sendt. Hvilken farge har dere bestilt (hørte rykter om at det kun er den hvite som leveres) ? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 faen as, hvis ikke multicom gjør noe i løpet av dagen, også går det ikke ann å bestile fra cdon. Faila helt 1 Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Samme her, M4sta. Samme her.. failet helt denne gangen. 1 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Nå har jeg fått litt mer håp Hei! Beklager sen tilbakemelding. Vår leverandør har fått inn Galaxy Note 2 (er nå utsolgt derfor ses det ikke på web) men vi har fått vårt parti og de ankommer vårt lager på onsdag. Vi sender da ut fortløpende til alle som har bestilt! Fra multicom.no på facebook.no Jeg håper inderlig at det stemmer, så får vel vente litt til 1 Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Dårlig service at slike ting må finnes ut via Facebook eller andre personer via forum.. Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Nå har jeg fått litt mer håp Hei! Beklager sen tilbakemelding. Vår leverandør har fått inn Galaxy Note 2 (er nå utsolgt derfor ses det ikke på web) men vi har fått vårt parti og de ankommer vårt lager på onsdag. Vi sender da ut fortløpende til alle som har bestilt! Fra multicom.no på facebook.no Jeg håper inderlig at det stemmer, så får vel vente litt til Made my day! 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Dårlig service at slike ting må finnes ut via Facebook eller andre personer via forum.. . Nå synst jeg du er alt for kritisk , ingen har da sent mail å ikke fått svar ?? Hva kunne de gjort annerledes ? Jeg er fornøyd sålenge jeg får svar jeg , og det fikk jeg ved å poste på facebook siden deres 1 Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Dårlig service at slike ting må finnes ut via Facebook eller andre personer via forum.. . Nå synst jeg du er alt for kritisk , ingen har da sent mail å ikke fått svar ?? Hva kunne de gjort annerledes ? Jeg er fornøyd sålenge jeg får svar jeg , og det fikk jeg ved å poste på facebook siden deres I en serviceverden er det slik at kunden skal ha det så behagelig som mulig, og lettvindt. Er det lettvindt og behagelig for oss, som kunder å måtte spør dem når produktet kommer? Foretrekker du dette ovenfor at dem skal skrive en "statusoppdatering" på Facebook? Jeg vet hva jeg foretrekker ihvertfall. Gjør både min jobb som kunde enkelt, og de på Multicom får mindre arbeid. Lenke til kommentar
Jorgjoh Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg kan bare ikke forstå hvorfor Samsung Norge ikke klarer å få opp en offisiell lanseringsdato her til lands. Det er sluppet i Sverige, Tyskland, England, Italia og en rekke andre europeiske land. Her på berget er fremdeles svaret - "i løpet av oktober". Det er alt for dårlig! (Ja jeg vet at noen nettbutikker begynner å få den inn her til lands, men det mistenker jeg er via utenlandske leveranser. Ingen av de "store norske" butikkene har noe konkret på leveringsdato enda) Lenke til kommentar
Tasaran Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 ingen status på cdon.no... håper fortsatt min blir sendt i dag. 1 Lenke til kommentar
cosw Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Ingen status på min hos cdon heller, har kjøpt grå Lenke til kommentar
Kim085 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Fikk svar på Mail jeg sendte til multicom i går at Galaxy note 2 jeg har bestilt mest sannsynlig blir sendt til meg på onsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå