cosw Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Bestill heller hos cdon :-) Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Fy søren.... Sett når multicom anntar de får note 2 på lager nå? -.- 14.10! Da får en håpe multicom har solgt ut det første partiet de har fått og neste parti ikke kommer før den datoen . om ikke blir det nok en avbestilling fra min side . En slik hallseriøs akktør skal ikke jeg ha noe å gjøre med vertfall.. Ja, får håpe det.... 1 Lenke til kommentar
emil98 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 arhh funker ikke å bestille med telenor Koss e netcom / Tele 2 ?? Koss e dekningen ? Lenke til kommentar
emil98 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Å bruker note 2 vanlig sim ? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Å bruker note 2 vanlig sim ? Den bruker microsim Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Har noen som har bestilt fra cdon fått varen sin i benahndling ? Åssen er det å kanselere ordren, tilfelle det viser seg at det var bare tull ? Tenker på multicom. Jeg nekter å vente til 14 hvis cdon sender den på mandag. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg har et vanlig simkort nå. Jeg skal kjøpe Note II'en uten abonnoment, hvordan er det med bestilling av Microsim? Ringer jeg bare Telenor og ber om ett Microsim med samme tlf som jeg hadde fra før av? Og koster dette evt? Takk. Lenke til kommentar
cosw Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Har noen som har bestilt fra cdon fått varen sin i benahndling ? Åssen er det å kanselere ordren, tilfelle det viser seg at det var bare tull ? Tenker på multicom. Jeg nekter å vente til 14 hvis cdon sender den på mandag. Ikke skjedd noe med min. Jeg har et vanlig simkort nå. Jeg skal kjøpe Note II'en uten abonnoment, hvordan er det med bestilling av Microsim? Ringer jeg bare Telenor og ber om ett Microsim med samme tlf som jeg hadde fra før av? Og koster dette evt? Takk. Du kan gå til forhandler å få nytt med en gang. Eller det kan bestilles, koster fra 50-200kr Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Men vi kan jo bare lage vår egen microsim da ? Er jo bare å kutte Det skal hvertfall jeg gjøre Da jeg ikke gidder å betale 129 kr for nytt simkort fra onecall Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg har et vanlig simkort nå. Jeg skal kjøpe Note II'en uten abonnoment, hvordan er det med bestilling av Microsim? Ringer jeg bare Telenor og ber om ett Microsim med samme tlf som jeg hadde fra før av? Og koster dette evt? Takk. Det er lett, jeg gjorde det for noen dager siden, du bare går inn på telenor.no mine sider og bestiller der, det koster ingen ting. Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Viss de 20 eksmplarene multicom fikk inn var 1. opptak... Håper jeg sårt jeg får en av de Bestillte tross alt den 13. September -.- 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Typisk jeg fant ut at Note II har microsim etter jeg har bestilt den hos cdon.no Jeg har Chess (vanling simkort), så det ser sånn ut at jeg må ringe dem å høre om dem har microsim Eller kan man stikke til en lokal forhandler å få microsim med engang fra Chess? Endret 30. september 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Fant også ut at note 2 bruker microsim.... Men er jo gratis frakt og vel gratis kort? Lenke til kommentar
cosw Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Noen som har fått noe endring på ordren fra cdon? Står ingenting på min og dem ble bestilt i går morges. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Tipper dem blir sendt ut fra og med imorgen å utover den uka Tar det helt knusende ro, må jo skaffe meg Microsim grrr..... Endret 30. september 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
melvis Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg bestilte i midten av sept.og det er ingen endring hos meg heller.Fikk melding om at de regnet med utsending i mrg. ;-) Lenke til kommentar
cosw Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Cool:-) fin pris og hos cdon :-) håper den blir sendt i morgen! Lenke til kommentar
emil98 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Då var den bestilt på cdon håper den ikke blir for stor for meg ... Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Stor og stor, den er jo gigantisk ! Nå står det på multicum ordren min " Bestilt, ikke sendt" Etter å ha å lest et par steder så står det " Du har bestilt, men vi har ikke sendt" liksom refererer til denne tråden her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1071042 Men men, hvis noen vet no mer om det spytt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå