Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+45613274

Noen som kan anbefale batteripakke eller socellelader for bruk på langdtur med Note 2 som GPS?

 

Har akkurat bestilt meg denne http://dx.com/p/port...or-laptop-94958

 

Vet ikke om det er akkurat det du ser etter da... :p

 

Noen som har prøvd seg på trådløs ladning på telefonen sin? Kom over denne her om dagen. Har litt lyst til å prøve, men har egentlig ikke penger å kaste bort på sånt.

 

Ser utrolig fett ut! Noen som har prøvd? Tror dere det kan skade telefonen? Like før jeg bestiller en...

 

Evt. denne http://www.ebay.com/itm/Samsung-Galaxy-Note-2-N7100-Wireless-Charger-Touch-Stone-NFC-working-White-/200834518435

 

Tror jeg er bedre for meg. Noen som har prøvd?

Endret av Slettet+45613274
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett at de skrives 4G i tester osv fra 2012, men at det ikke stemmer. Snakket med Elkjøp Express her om dagen, og han sa den ikke var kommet til landet.

 

Cdon skal ha den på lager http://cdon.no/elektronikk/samsung_n7105_galaxy_note_ii_4g_ceramic_white-22045791

De får vel varene fra Sverige om jeg ikke tar feil. . . .lurer litt på 4G versjonen selv, må se hvordan S4 blir først.

Lenke til kommentar

Kjøpe en Note2 nå eller vente på S4?

 

Har iPhone4s, iPad2 64GB med 3G og Apple TV3 som skal vekk til fordel for en ny Samsung telefon. Liker Apple produkter veldig godt, jeg er bare litt lei Apple iOS produkter.

 

Tja, det spørsmålet er lettere å svare på om seks timer :-)

Lenke til kommentar

Kjøpe en Note2 nå eller vente på S4?

 

Har iPhone4s, iPad2 64GB med 3G og Apple TV3 som skal vekk til fordel for en ny Samsung telefon. Liker Apple produkter veldig godt, jeg er bare litt lei Apple iOS produkter.

 

Jeg har akkurat sett S4-lanseringa... Jeg må innrømme at jeg trodde jeg "visste" det meste på forhånd... Men S4 er definitivt verdt å kjøpe over Note II. Jeg er ikke et sekund i tvil om at jeg skal ha Note III når den kommer.

Lenke til kommentar

Ser at både Telenor og Expert operer men Samsung Galaxy Note II 4G, i annonseteksten. Stemmer det at det er en 4G versjon der ute?

 

Samsung har for vane å lansere 4G-utgaver av telefonene sine separat. Galaxy Note II 4G går under modellnummer N7105 og har vært tilgjengelig i Norge i flere måneder.

Lenke til kommentar

Min 4 mnd gamle Note II har begynt å låse seg. Noen ganger på Facebokk, chrome, play eller hva som helst.

Jeg har nyeste oppdatering og har forsøkt en reset til fabrikkinnstillinger uten at det hjalp.

Irriterende å ta ut batteriet flere ganger om dagen.

 

Min har også begynt med dette. Kan skje flere ganger i timen eller en gang om dagen.

Tror det begynte etter nest siste oppdatering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...