Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt utrolig hvor fort min Note blir liten.. Synes den er blidd veldig liten allerede :(

 

MEN jeg har ett problem. Får ofte opp sånne meldinger som sier com.bla bla bla har stoppet opp. Kommer flere ganger i løpet av dagen.

Eneste alternativet samsung sjøl kommer med e å sette telefon til fabrikk oppsett men har liiiite lyst til det.

Man kan ta backup osv i alle rettninger men sjeldent å aldri funker det som det ska når alt skal gjenopprettes..... Hjelp....

Lenke til kommentar

fortsatt ingen som kan hjelpe meg? fått meg note 2 men ingen av appsene fra forrige tlf blir automatisk installert.

 

Android er dessverre ikke kommet like langt på sikkerhetskopiering som f. eks. iOS. Har du ikke tatt en full sikkerhetskopi av applikasjoner og data, er den eneste muligheten å installere applikasjonene på nytt og legge inn dine personlige preferanser på nytt. Tungvint, så husk å ta en fullstendig sikkerhetskopi neste gang. Du kan bruke tredjeparsapplikasjoner som f. eks. Titanium Backup eller MyBackup Pro. Begge er tilgjengelig fra Google Play.

Lenke til kommentar

Har oppstått noe merkelig hos meg: "Google Play Blader" suger enormt med batteri, for så vidt ok - men: Jeg har aldri lagt det inn, når jeg forsøker å installerer det fra Google Play får jeg ikke engang lagt det inn da det ikke sies å være kompatibelt med Norge, jeg vil legge det inn for slik å evt. kunne avinstallere det ...

 

Jeg har aldri lagt det inn, jeg bruker det aldri - hvordan i alle dager er dette programmet kommet inn på min telefon, og ikke pokker om jeg finner det under hverken widgeter eller programmer slik at jeg kan få avinstallert det! Hjeeeeelp! :eek:

Lenke til kommentar

Handcent SMS gjør det på en veldig god måte. Du får opp meldinger med en gang de kommer, og trenger bare trykke på tekstfeltet for å svare med en gang.

 

Noen som faktisk har Handcent sms til note 2, og fått den til å virke ?

hva har dere gjort ?

Jeg får det ikke til. Den laster ned også forsvinner den, finnes ikke noe sted. ( annet enn under programstyring, men der kan man jo bare avinstallere)

Ikke virker den når det kommer melding heller ?

Lenke til kommentar

Måtte desverre levere min Note 2 inn til Siba i dag. Batteriet nektet å ta til seg lading. Kom ladeikonet i battriindikatoren og den røde led lampa lyste, men ville ikke ta til seg strøm. Regnet med å få lånetelefon hos siba, men det måtte jeg vente en uke på, påstod dem. Stemmer det? Trodde man hadde krav på låne tlf med en gang, hvis sansynligheten for at en eventuell reparasjon ville ta over en uke. De hadde heller ikke et batteri å prøve i min tlf, da sansynligheten for at det er batteriet som er ødelagt er stor. Kommer nok ikke til å handle hos siba igjen. Service, nei det er Shell det....

Lenke til kommentar

Noen som faktisk har Handcent sms til note 2, og fått den til å virke ?

hva har dere gjort ?

Jeg får det ikke til. Den laster ned også forsvinner den, finnes ikke noe sted. ( annet enn under programstyring, men der kan man jo bare avinstallere)

Ikke virker den når det kommer melding heller ?

 

Jeg bruker Handcent, og det eneste jeg gjorde, var å laste ned, og ferdig med det...

Lenke til kommentar

Har oppstått noe merkelig hos meg: "Google Play Blader" suger enormt med batteri, for så vidt ok - men: Jeg har aldri lagt det inn, når jeg forsøker å installerer det fra Google Play får jeg ikke engang lagt det inn da det ikke sies å være kompatibelt med Norge, jeg vil legge det inn for slik å evt. kunne avinstallere det ...

 

Jeg har aldri lagt det inn, jeg bruker det aldri - hvordan i alle dager er dette programmet kommet inn på min telefon, og ikke pokker om jeg finner det under hverken widgeter eller programmer slik at jeg kan få avinstallert det! Hjeeeeelp! :eek:

 

Et mysterium for meg og at det der plutselig dukket opp. Har hatt samme tilfellet, og det dukket opp straks etter siste oppdatering.

Forsvant etter en omstart, og har ikke sett noe til det siden.

Men jeg lurer fortsatt på hvorfor det plutselig bare var der. Og enda mer på hvorfor det brukte så mye strøm...??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...