snillekim Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg fant og "Play Musikk" og "Gruppesending". Gruppemelding er vel nå litt gammel da. Men når jeg i dag sjekket Videohub, så kom det melding: Viktig! Kommer snart. Og etterpå fikk jeg en velkomsmail for Videohub. Jeg håper den tjenesten blir bedre enn htc sin. Men trenger vi dette når vi har Netflix? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Play musikk er ny ja. Kjører deres note med over 1 gb ram? Hver gang jeg kikker innom statusen bruker den over 1 gb. Nå var den på 1.06 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Bruker som regel mer enn 1GB ja, ligger på 1.27 nå og det går helt greit. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 0,96,og den ligger som oftes under 1 GB. Men det har vel ingenting å si? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 RAM er til for å brukes, er bare positivt siden det gjør at alt går smudere og det går mye raskere å bytte mellom åpne programmer. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Dagens pakke på 60MB inneholder en rekke forbedringer for stabilitetsproblemer med 4.1.2. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Hva var ustabilt med 4.1.2? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Min krasja et par ganger og nektet å åpne noen apper av og til. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Hva var ustabilt med 4.1.2? Ganske mye. Flervinduer og applikasjoner krasjet. Batteriet hadde kortere levetid og enheten var markant tregere. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Interessant.. Jeg var i den aller siste gruppa som fikk oppdateringa nå istad, og jeg fikk den 60mb-oppdateringa omtrent samtidig som den første som posta om den nye oppdateringa her. Jaja, jeg fikk ikke tid til å oppleve noe ustabilitet utenom lagg på homescreen én gang :-) Lenke til kommentar
JGNotla Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Min note 2 skrudde seg av og på sjølv ein 4-5 gongar. Eg har no oppdatert, og håper at det er bedre. Endret 22. februar 2013 av JGNotla Lenke til kommentar
evgtun Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) fått meg en Note 2. Har også note 2 fra før som ble litt føkka. hvordan kloner jeg den gamle note til den nye sånn at jeg slipper å sette opp alt på nytt. Har logget meg inn med google kontoen på den nye note men ingen av appsene blir automatisk installert. trodde det som var poenget med google backup. Endret 23. februar 2013 av evgtun Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Rip kjære Note. Nå blir det nok en iPhone isteden. Tror heller jeg ville hatt kreft. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Haters gonna hate ^ Nyeste oppdateringen er virkelig en stor forbedring ! Digger telefonen nå, kjappere enn noensinne. Batteritiden varer også mye lengere. Nå får vi bare vente til 4.2 oppdateringen 2 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Er ikke snakk om å hate, bare det enkle faktum at Note er en langt bedre telefon enn iphone. Dessuten er iphone knøttliten. Anews: Takk Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Hvorfor blir det en iPhone "isteden" dersom du ikke liker telefonen? Høres ut fra første innlegget som om Noten din har tatt kvelden og du nå vil over til iPhone. :/ Men det eneste jeg får til å passe er at du evt har en fungerende iPhone liggende? Hva skjedde med Noten din? Hvorfor ikke kjøpe ny? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Nå var det ikke meningen å hijacke tråden da men; Noten vet jeg ikke hvorfor tok kvelden. Drakk altfor mye på lørdag , og nå booter den ikke. Sikkert øl. Råd til ny telefon har jeg ikke, da jeg nettopp har kjøpt leilighet. Også skulle jeg egentlig hatt en iPhone gjennom jobben, som jeg hittil har sneket meg unna, men nå har jeg vel ikke noe alternativ. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Antar du har prøvd alt det "vanlige" som å holde inne strømknappen i 10 sekunder, samt volume ned-hjem-strømknapp? Forøvrig kondolerer jeg også, kjipt å gå fra Note 2 til iPhone.. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Har dessverre det. Til og med hatt den i ovnen på 30 grader en del timer, for å tørke den. No sign of life Har en Huoghei P1 som reservetelefon, men skal jeg være ærlig med meg selv, så er vel iphone 5 en bedre telefon.. Får holde ut med den til Note 3 kommer Endret 25. februar 2013 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå