Hrodebert Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Min er også ulåst uten binding, men fikk den først nå jeg også. Så her har det antagelig vært en forveksling hos serverne til Samsung, fordi de sier oppdateringen har vært tilgjengelig for nedlasting i flere uker. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Har telenorlåst telefon og fikk 4.1.2 nå Låser Telenor telefonene no da? Er det ikkje kun binding på abb i stade for? Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Telenorlåst N7100, fikk nettopp min 4.1.2 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Låser Telenor telefonene no da? Er det ikkje kun binding på abb i stade for? Javisst! Telenor er vel snart de eneste som holder på med dette i Norge i dag (med unntak av iPhone), og det virker som om de har tenkt å fortsette med dette. Edit: dvs, ikke alle telefoner man kjøper med Telenor er låst, men veldig mange er det. Endret 18. februar 2013 av Superparanoid Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Vil ikke si at Telenor er alene om det, både Netcom og Tele 2 gjør akkurat det samme. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 De siste 2 telefonene jeg har kjøpt fra Netcom, har ikke vært låst... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 De gjør det ikke på alle, gjelder først og fremst iPhone. Var også noen fra HTC og SE som var sperret om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Telenorlåst N7100, fikk nettopp min 4.1.2 N7100 har ikke en egen firmware for Telenor, men de fleste Samsung-mobilene har det, f.eks S3. Så at du fikk den er nok bare helt normalt, det er akkurat samme versjon som de andre til N7100. (altså NEE) Tror egentlig den ikke er låst heller, men det kan jo hende. Endret 19. februar 2013 av Glenn Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 bare å laste galaxsim fra google play så kan du se om den er låst eller ikke , og åpne den derifra Lenke til kommentar
geobjork Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Se ting i sammenheng da. Du snakket om at dette var et idiotisk forum fordi du hele tiden fikk epostvarsling når noen hadde svart på dine innlegg. En bruker svarer deg humoristisk at det må være du som er "idioten" siden du har aktivert epostvarsling. For sikkerhetsskyld legger han til en rolling smiley i tilfelle du ikke forstod humoren i det. Du må ikke være så hårsår. Poenget er at epostvarsling er noe DU har valgt, det er ikkje default. Også klager du på forumet på ett valg du har gjort Fortell meg hvor i registreringen jeg har gjort valget å aktivere e-postvarsling. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Vil ikke si at Telenor er alene om det, både Netcom og Tele 2 gjør akkurat det samme. NetCom og Tele2 gjør ikke dette lenger, med unntak av iPhone og kontantkort-bundlinger med billige, enkle telefoner. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Du har rett i at de ikke gjør det med andre telefoner lenger, ville bare presisere at det ikke kun er Telenor som har pleid å gjøre det. Egentlig rart at alle får lov til å gjøre det med iPhone, lite mer irriterende enn å måtte forklare en kunde at han må vente ti dager før han kan bruke sin nye telefon. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Fortell meg hvor i registreringen jeg har gjort valget å aktivere e-postvarsling. Øverst på siden her er det en knapp som det står "Følg dette emnet" på. Den har du klikket på, også har du bekreftet at du ville ha varsling etterpå. Det må du nemlig gjøre for å få epost fra forumet. 1 Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 bare å laste galaxsim fra google play så kan du se om den er låst eller ikke , og åpne den derifra Noen som kan bekrefte at dette er mulig? Vurderer å kjøpe en Note II låst til Telenor, men vil bruke den med en annen operatør. Er også villig til å roote for å komme rundt evt. lås. Men et enkelt klikk i en app hadde vært supert. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Fikk en ny oppdatering idag på ca. 60Mb Trykkte litt fort, så fikk ikke med meg hva det var for noe. Andre som har fått? Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Fikk en ny oppdatering idag på ca. 60Mb Trykkte litt fort, så fikk ikke med meg hva det var for noe. Andre som har fått? Yepp, stod noe om forbedret stabilitet Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Fikk også oppdatering i dag Hadde 4.1.2 fra før, så nå er jeg spent Endret 21. februar 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 la merke til google musikk, det var det eneste Batteriet skal visst være mye bedre nå Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Fikk oppdatering jeg og. Men den er kun på 31MB da. Batteriet skal visst være mye bedre nå Enda bedre? Batteritiden er en drøm fra før av nå jo Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg fant og "Play Musikk" og "Gruppesending". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå