Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Vel, det skal ganske mye til at jeg ofrer Touchwiz. Du mister ganske mye i forhold til pennen, etter hva jeg har sett. Hover, screenshot, S-note osv. ROMene er jo bare vanlige versjoner portert, jeg har ikke sett noen som integrerer all funksjonaliteten Samsung allerede har lagt inn, eller noe særlig av det i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skal ikke jeg svare for andre, men jeg oppfattet det ikke som om han tok det du skrev særlig hardt. Hvorfor skulle han det? Han gav et kort direkte svar på problemstillingen din med en smiley til slutt, så det var neppe noe vondt ment. Du kunne kanskje takket istedenfor å komme med et slikt latterlig utbrudd?

 

Så du mener at jeg skal takke for å bli kalt for en idiot? Jeg vet ikke riktig hva du stapper i den pipa di. Debatten herved avsluttet fra min side.

Lenke til kommentar

Se ting i sammenheng da. Du snakket om at dette var et idiotisk forum fordi du hele tiden fikk epostvarsling når noen hadde svart på dine innlegg. En bruker svarer deg humoristisk at det må være du som er "idioten" siden du har aktivert epostvarsling. For sikkerhetsskyld legger han til en rolling smiley i tilfelle du ikke forstod humoren i det. Du må ikke være så hårsår. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Dette er vel grovt offtopic?

 

Noen som har problemer med avspilling av video fra diverse nettsteder? VGTV vil ikke gå i fullskjermmodus (den kræsjer) TV2 fungerer tålelig bra. Dagbladet kræsjer av og til med feilmeldingen "Denne video kan ikke spilles" eller noe sånt. Verst er det dog at nrk sine videoer virker i 5-10 minutt før de kræsjer med samme feilmelding som dagbladet.

 

Bruker Chrome forøvrig.

Lenke til kommentar

Dette er vel grovt offtopic?

 

Noen som har problemer med avspilling av video fra diverse nettsteder? VGTV vil ikke gå i fullskjermmodus (den kræsjer) TV2 fungerer tålelig bra. Dagbladet kræsjer av og til med feilmeldingen "Denne video kan ikke spilles" eller noe sånt. Verst er det dog at nrk sine videoer virker i 5-10 minutt før de kræsjer med samme feilmelding som dagbladet.

 

Bruker Chrome forøvrig.

Prøv den innebygde nettleser.........chrome støtter ikke alt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...