Leifen18 Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 Vel, det skal ganske mye til at jeg ofrer Touchwiz. Du mister ganske mye i forhold til pennen, etter hva jeg har sett. Hover, screenshot, S-note osv. ROMene er jo bare vanlige versjoner portert, jeg har ikke sett noen som integrerer all funksjonaliteten Samsung allerede har lagt inn, eller noe særlig av det i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
geobjork Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Nå skal ikke jeg svare for andre, men jeg oppfattet det ikke som om han tok det du skrev særlig hardt. Hvorfor skulle han det? Han gav et kort direkte svar på problemstillingen din med en smiley til slutt, så det var neppe noe vondt ment. Du kunne kanskje takket istedenfor å komme med et slikt latterlig utbrudd? Så du mener at jeg skal takke for å bli kalt for en idiot? Jeg vet ikke riktig hva du stapper i den pipa di. Debatten herved avsluttet fra min side. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Se ting i sammenheng da. Du snakket om at dette var et idiotisk forum fordi du hele tiden fikk epostvarsling når noen hadde svart på dine innlegg. En bruker svarer deg humoristisk at det må være du som er "idioten" siden du har aktivert epostvarsling. For sikkerhetsskyld legger han til en rolling smiley i tilfelle du ikke forstod humoren i det. Du må ikke være så hårsår. 3 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Så du mener at jeg skal takke for å bli kalt for en idiot? Jeg vet ikke riktig hva du stapper i den pipa di. Debatten herved avsluttet fra min side. Poenget er at epostvarsling er noe DU har valgt, det er ikkje default. Også klager du på forumet på ett valg du har gjort 2 Lenke til kommentar
geobjork Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Du trenger bare trykke på "ikke følg dette emnet" på toppen av siden så er den borte... Takk for hjelpen DanieIL, dette var løsningen på å bli kvitt disse uønskede e-postene. Jeg hadde prøvd lenken for avsluttning flere ganger men fikk det ikke til å funke, takk igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Dette er vel grovt offtopic? Noen som har problemer med avspilling av video fra diverse nettsteder? VGTV vil ikke gå i fullskjermmodus (den kræsjer) TV2 fungerer tålelig bra. Dagbladet kræsjer av og til med feilmeldingen "Denne video kan ikke spilles" eller noe sånt. Verst er det dog at nrk sine videoer virker i 5-10 minutt før de kræsjer med samme feilmelding som dagbladet. Bruker Chrome forøvrig. Lenke til kommentar
rnvolvo Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Dette er vel grovt offtopic? Noen som har problemer med avspilling av video fra diverse nettsteder? VGTV vil ikke gå i fullskjermmodus (den kræsjer) TV2 fungerer tålelig bra. Dagbladet kræsjer av og til med feilmeldingen "Denne video kan ikke spilles" eller noe sånt. Verst er det dog at nrk sine videoer virker i 5-10 minutt før de kræsjer med samme feilmelding som dagbladet. Bruker Chrome forøvrig. Prøv den innebygde nettleser.........chrome støtter ikke alt Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Noen som vet grunnen til at noen Note II ikke har fått den siste oppdateringa enda? (4.1.2). Sjekka på en mobil nå kjøpt i Norge, men får beskjed om at siste firmware er installert, enda den kjører 4.1.1. Sjekka ikke Kies, er den kommet der og ikke via OTA? Lenke til kommentar
jwa Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Har kommet til Norge den, jeg har hatt det en stund. Husker dog ikke om jeg oppdaterte via OTA eller Kies. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Det er veldig mange som har fått 4.1.2, men ser ut til at de som har Telenorlåste telefoner må smøre seg med tålmodighet (som vanlig). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Prøv den innebygde nettleser.........chrome støtter ikke alt Får samme beskjeden :/ Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg installerte flash, og etter det ble alt mye bedre Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Jepp, liten tvil om at en helst vil ha flash på telefonen. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Vanligvis har jeg hatt et hatforhold til flash, da det suger jævlig myre ressurser, og får de fleste telefoner til å hakke. På Note 2 har ikke dette vært noe problem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Må en ikke roote telefon for å få flash? Lenke til kommentar
abil Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Har telenorlåst telefon og fikk 4.1.2 nå Lenke til kommentar
Nøtt2 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Nå laster jeg også ned 4.1.2 ota. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Fikk den nå jeg også. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Nå er den på vei ned her også. Men jeg kjøpte min fra Lefdal uten noen binding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå