Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Har samme problem, har prøvd Kies. Snakker med Samsung i morgen eller i de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Er det på den norske versjonen mulig å ta opp det som skjer på skjermen? Har prøvd flere ganger, men går ikke... Lenke til kommentar
anfar Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Noen som kan hjelpe meg med hvorfor note 2'en min plutselig ikke vil laste ned noe fra nettet lenger? Enten det er en video snutt eller pdf fil eller what ever Så blir bare skjermen svart å det kommer opp at Internett har sluttet å virke. Å alle vinduene jeg hadde oppe forsvinner. Den var ikke sånn for. Har begynt med det den siste mnd. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Samsung sier på fjesbok at Jelly Bean 4.2.2 er tilgjengelig for nedlasting i Norge, men jeg får ikke oppdateringen hverken via Kies eller OTA. Ser flere har samme problemet, noen som har hørt mer? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 4.2.2 og ikke 4.1.2? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jo, selvsagt, mente 4.1.2. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jo, selvsagt, mente 4.1.2. Har du ikke fått den ennå? Har 3 stk. Note II i familien. Og alle har fått 4.1.2 (Netcom) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Ikke fått 4.1.2 jeg heller enda, kjøpte mobilen på Lefdal uten abb. Bruker britisk kontantkort på den nå. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Har du ikke fått den ennå? Har 3 stk. Note II i familien. Og alle har fått 4.1.2 (Netcom) Rare greier. Min er ulåst og har ingen abonnement. Men ser jeg ikke er alene. e. rettelse Endret 6. februar 2013 av Robert Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Det er vel ikke så mye å jage etter. Synes telefonen har blitt en smule ustabil etter jeg fikk 4.1.2 Lenke til kommentar
abil Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Det er vel ikke så mye å jage etter. Synes telefonen har blitt en smule ustabil etter jeg fikk 4.1.2 Jager ikke etter den men er merkelig at vi ikke kan instalere 4.1.2 når mange andre har fått den.Jævla irriterende spørr du meg:/ Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Sittter også med 4.1.1 det som er mest irriterende er at de andre sitter med 4.2 har du prøvd å installere oppdateringen gjennom kies eller ODIN? FOTA og kies. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Noen som har funnet noen kule apps som støtter multi-view? Eneste brukbare jeg fant var en kalkulator. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 Noen som har funnet noen kule apps som støtter multi-view? Eneste brukbare jeg fant var en kalkulator. Eneste jeg har er ezPDF reader. Til gjengjeld har jeg brukt den en del :-) hvilken kalkulator er det? Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg har en Galaxy S III nå, men jeg har veldig lyst på noe med enda større skjerm. Hvordan blir det å gå fra S III til Note II? Bør jeg vente til S IV/Note III kommer? Er folket her inne fornøyd med sin Note II? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Tror de fleste her inne er mer enn fornøyd ned noten sin Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg gikk fra Galaxy S III til Note II. Var i alle fall ingen nedtur. Er en fantastisk bra telefon, med nydelig skjerm Lenke til kommentar
newnick Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hvis du har s3 og er fornøyd, men vil ha større skjerm, ja da vil nok Note 2 være en innertier for deg. Jeg er imponert over note 2 og skjermen er fantastisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Eneste jeg har er ezPDF reader. Til gjengjeld har jeg brukt den en del :-) hvilken kalkulator er det? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.null73 Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hvis du allerede har en SG3 idag hadde jeg heller personlig ventet på Note 3, som sikkert har FullHD og en helt rå cpu/gpu. Skjermen på Note 2 er god den , men fantastisk er ikke et ord jeg vil bruke, kan ikke si den er noe bedre enn på HTC one X som jeg hadde for en tid tibake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå